Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hälytin kiinni kengässä!

Vierailija
08.11.2011 |

Mitähän tässä pitäisi tehdä? Ostin lapselle Citymarketista Vikingin gore -kengät ja äsken huomasin että niissä roikkuu joku muovimötikkä ja siinä lukee "electronic alarm".

Voinko leikata sen sivuleikkureilla pois vai pitääkö mun mennä takaisin kauppaan poistattamaan se?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hälytin on unohdettu poistaa. Ilmaise vielä harmistuksesi huolimattomudesta, niin saat hyvitykseksi kahvipaketin.

Vierailija
2/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten että se menee "rautalangan" tapaisessa metalli renksussa, voit leikata sen itse.

Jos se on kiinni sellaisella metallisella "nastalla", rikot kengän jos menet sitä repimään eikä sitä hyvitetä.

Voit mennä kauppaan, kuitti mukaan jos on. Voithan toki soittaa etukäteenkin jos ei kuittia ole. Mutta melkein joka kaupassa taitaa olla myös tuloportti jossa tuote hälyttää, eli siinä se jo selviää että tulet kauppaan sen kengän kanssa eikä toisinpäin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itiksen cittarissa, siinä infossa sen poistavat, mut hyvitykseksi ei saa kun bussilippurahan ja esimerkiksi meiltä on niin pitkä matka, että miinukselle jäin =(

Vierailija
4/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menet citymarketin neuvontaan eli ei sisään kauppaan. En lähtisi kokeilemaan itse, menevätkö kalliit kengät rikki vai ei.

Vierailija
5/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kerran varsin menestyksekkäästi irrottanut samanlaisesssa tilanteessa hälyttimen taltan ja vasaran avulla. Jos on kovin kalliit kengät, en kuitenkaan kokeilisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi