Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arto Nyberg ja Aake Kalliala/P-P Petelius

Vierailija
08.11.2011 |

Katsoiko kukaan Arto Nybergia viimeksi? Näin eilen lääkärissä uusinnan ja tänään sitten näin lehdestä aiheeseen liittyvän jutun, jossa siis oli kysytty sekä Kallialalta että Peteliukselta välirikosta.

Mua ihan hätkähdytti sen Peteliuksen kommentti, kun oli vähän ylimielisesti antanut lausunnon, että "ai onks meillä välit poikki, no harmi jos se sitä hiertää, että mä teen duunia muittenkin kanssa..." jotenkin kävi se Kalliala ihan sääliksi, kun sen vastauksesta ihan selvästi, että oli loukattu.

Ennen olen pitänyt Peteliusta aina aika hyvänä tyyppinä (jostain syystä, ehkä se näyttää niin lutuselta;), mutta nyt kyllä laski sen pisteet. Kallialan vastaavasti nousi, oli tosi sympaattisen oloinen!

Tuliko kellään sama fiilis?! (Vai onko Arto Nyberg kenties pannassa AV-mammoilta?!;)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän välirikostaa kun saa kotikadusta potkut ja jää työttömäksi:DDD

Ei sketsi-sarjan pakko ole tehdä näyttelijöistä ikuisia ysäviä!?

Kalliala valmista kauraa eläkkeelle...

Vierailija
2/43 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain sellaisesta että voi kun Petelius teki Kivisen kanssa ohjelman kysymättä multa lupaa. Ei Peteliuksen tarvi kysellä Kallialata lupaa tehdä töitä. Naurettavaa pelleilyä Kallialalta. Vanha ukko ja käyttäytyy kuin pikkukakara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Petelius sanoi haastattelussa "tiedän olevani keskivertoa paremman näköinen ikäisiini miehiin verrattuna"

Mun mielestä se on just samanlainen kuin kaikki muutkin eikä ainakaan parempi=)

Vierailija
4/43 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justhan siinä oli, että on vaikka kuinka monessa leffassa mukana... Ei kait freelancer voi työttömäksi jäädäkään?! ;)

Mutta sen siis voi nähdä noinkin... Sitä mä vähän ajattelinkin, siksi kysyinkin. Itse olen hyvin empaattinen tyyppi ja näin asian niin kuin kirjoitin, mutta arvasin, että kyynisemmän silmin voi näyttää toiselta. Meitä on moneksi!

Musta on tosi raukkamaista tehdä monivuotisen (työ)kaverin selän takana salaa toista duunia ja valehdella siitä, mutta ilmeisesti kaikkien mielestä ei.

Vierailija
5/43 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon PP Peteliusta! Niin itserakas äijän kuvatus, että ei mitään rjaaa! Yöh.

Ja ap:n kanssa oon samaa mieltä, mustakin Kalliala oli symppis haasxtattelussa ja aika sellanen veitikkamainen. Pilkettä silmäkulmassa.

Eikä se sanonut, että on pitänyt vihaa 20 vuotta, vaan nähdäkseni se oli kans sellanen sutkaus, että puhelin on yhäkin päällä. Eli että hänen puoleltaan homma on ok, että Petelius voi soittaa, jos siltä tuntuu...

Vierailija
6/43 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasille kiitos kompista!

Vierailija
7/43 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toisen noista uran tähtihetkiä olivat ne tietyt sketsisarjat, ja toiselle taas välietappi entistä parempiin sarjoihin. Tavallaan siis toinen jatkoi matkaa ja kehittyi kun toinen jäi tavallaan jälkeen. Miksi sen paremman joka menestyi ilman toistakin olisi pitänyt väksin raijata toista riippana perässä? Molemmilla oli ihan yhtä hyvät edellytykset ja mahdollisuudet luoda lisää loistavia ohjelmia, miksi vain toinen teki niin?

Vähän sama juttu jos bändi hajoaa: jos siinä on hyviä muusikkoja he jatkavat musiikin parissa ja luovat uusia bändejä tai keskittyvät säveltämiseen/sanpittamiseen tmv. toisille aristeille, ja kappas vaan 10 vuoden kuluttua KAIKKI bändit jäsenet voivat olla menestyneitä (ja monella er tapaa, yksi keikkailee maailmalla uuden bändin kanssa, toinen johtaa levy-ytiötä ja kolmas tienaa hyvin tekemällä muille biisejä jne.). Jos sitten bändissä olisi yksi joka edelleen vain muistelisi sitä kuinka "vuonna miekka ja kirves" soitti bändissä X ja teki rahaa ja oli kivaa, sen sijaan että olisi mennyt bändin hajoamisen jälkeen ETEENPÄIN, niin aika säälittävää se olisi.

Vierailija
8/43 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten useimmasta kommentista huomaa, niin tunteiden näyttäminen on aina raukkismaista ja säälittävää luuseri-hommaa. :( En nähnyt haastattelua kokonaan mutta osan näin ja mullakin jäi tyypistä hyvä fiilis. En ole kattellut kotikatua joten mielikuvat ovat just peräisin sketsisarjoista. Symppiksempi tyyppi luonnossa kyllä!

Vierailija
9/43 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä Peteliuksella ole yhtään sen kummemmin mennyt, kuin Kallialallakaan niiden ohjelmien jälkeen? Vai onko sillä joku mieletön sala-ura, josta mä en tiedä mitään?!

Kalliala kai vaan kyllästyi olemaan "pelle", eikös se vähän niin sanonutkin? Että komiikasta tuli liian rankkaa työtä, tai jotain?!

Että en mä oikein usko, että siinä niiden yhteistyössä Petelius varsinaisesti raahasi Kallialaa perässä, ihan yhdessä ne kaiketi niitä juttuja teki..? Tai ainakaan sillä Peteliuksella ei ole ollut kyllä yhtään hauskaa hahmoa niiden pulttiboissien jälkeen.

Vierailija
10/43 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis myös 12=ap

Vierailija
11/43 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten useimmasta kommentista huomaa, niin tunteiden näyttäminen on aina raukkismaista ja säälittävää luuseri-hommaa. :( En nähnyt haastattelua kokonaan mutta osan näin ja mullakin jäi tyypistä hyvä fiilis. En ole kattellut kotikatua joten mielikuvat ovat just peräisin sketsisarjoista. Symppiksempi tyyppi luonnossa kyllä!

katkeruudesta yli. Jos ei pääse ja telkkarissa edelleen itkee kuinka hänet on petetty niin kyllä se vähän pelletouhulta vaikuttaa. Ja jos asia noin vielä vaivaa niin aina voi itse ottaa ja soittaa tai mennä käymään. Selvittää asia kuten aikuiset tekee.

Vierailija
12/43 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Heiskasen, tai Taneli Mäkelän avautumista?

”Tähän ei kerta kaikkiaan liity mitään dramatiikkaa. Miksei kukaan ole kysynyt, milloin olen viimeksi ollut tekemisissä Vesa Vierikon tai Taneli Mäkelän kanssa? En ole nähnyt heitäkään moneen vuoteen.”

(Pirkka-Pekka Petelius Ilta-Sanomissa)

Vierailija
13/43 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika paljon käsikirjoittanut erilaisia sarjoja, esim. Team Ahma ym. mitkä saaneet ison suosion, ei ole jämähtänyt vain johonkin Pulttipois ohjelmaan. Lisäksi on nöytellyt sarjoissa ja elokuvissa, työskennellyt radiossa ja vähän aikaa sitten ylellä tuli hänen luonto-ohjelmansa, mikä siis oli ihan luonto-ohjelman ei mikään sketsijuttu, käsittääkseni oli jotain "luontoiltoja" ennen tuota pitänyt radiossakin?

Vierailija
14/43 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän PPP:n muista yhteistyö-kuvioista ja voin sanoa että ei ole Aake Kalliala todellakaan ainoa entinen työtoveri jonka kanssa ei PPP enää ole väleissä.

Että ihan saa kyllä Aake täältäkin sympatiseerausta.

Vierailija
15/43 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sillä ois ollut työtovereinaan niin hyviä näyttelijöitä, miettikääpä vaikka esim näitä. Kari Heiskanen, Esko Hukkanen, Eeva Litmanen, Vesa Vierikko, Hannu-Pekka Björkman, Mikko Kivinen, Taneli Mäkelä ja Aake Kalliala. Juuri näitten loistavien näyttelijöiden siivellä vain keskinkertaiset näyttelijätaidot omaava PPP on noussut koomisena naamaansa hassusti vääntelevänä sketsinäyttelijänä TV-kansan suosikiksi ja kuuluisuuteen, mutta kaikki miehen muut vakavemmat roolityöt ovat puolestaan kesäteaterin harrastajanäyttelijä tasoa. Sensijaan kaikki nuo edellämainitsemani PPP:n kanssa yhteistyötä tehneet nättelijät ovat saaneet hyviä arvosteluja myös muista, vakavimmista rooleistaan.

Eiköhän PPP:n tähti ole laskusuunnassa ja mies tukevasti ankkuroitunut luontoillan juontajaksi. Ei tuo hänen viimeinen ohjaustyönsä Moska edes kovin paljon miehen nykyosakkeita nosta... Niin ne ajat muuttuu.

Vierailija
16/43 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakaan sillä Peteliuksella ei ole ollut kyllä yhtään hauskaa hahmoa niiden pulttiboissien jälkeen.

Päinvastoin, kymmeniä hauskoja hahmoja ja juttuja. Ainakin Mikko Kivisen, Pedro Hietasen ja Jope Ruonansuun kanssa. PPP on komiikassa poikkeuksellisen lahjakas, samaa tasoa Speden poppoon kanssa.

Vierailija
17/43 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä muutamia jotka kulkevat rinnalla vuosikymmeniä, mutta ajat muuttuvat ja ihmiset samalla. Ollaan päiväkodissa, ala-asteella, yläasteella, lukiossa, korkeakoulussa ja ihmiset vaihtuvat ymärillä. Sitten mennään työelämään, ja työpaikassa A on eri ihmiset kun seuraavassa. Jossain välissä jäädään äitiyslomalle ja silloin tulee mammakavereita, joiden kanssa sitten ei enää niin yhteyksissä olla kun palataan täihin.

On tärkeää että ihmisillä on YSTÄVIÄ joiden kanssa ollaan yhteyksissä, mutta ei voi roikottaa mukanaa jokaista kaveria kenet elämänsä aikana kphtaa. Se hyvä kerhokaveri ei ehkä enää aikuisena ole yhtään kiva, työpaikalta voi löytää YSTÄVÄN mutta monen kanssa ei enää synkkaa töiden jälkeen, eli työ ainoa mikä yhdistänyt =kaveruus hissukseen loppuu kun vaihtaa työpaikkaa.

Ja tämä varmasti voi käydä julkisuuden henkilöille myös, joskus sitä vaan ajaudutaan erilleen.

Vierailija
18/43 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti Aake Kalliala on niin lutunen että sillä on jo oma ihailijakerho Pyllykirjassa http://www.pyllykirja.fi/

Vierailija
19/43 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään pidä yhteyttä ihmisiin, jotka ovat olleet täysiä mulkvisteja. Eikä se tarkoita, että hoivaisin katkeruutta. Ihme näkemys tuollainen! Tai sitten saa olla kyllä todella itsetunnoton luttana, että antaa jonkun kävellä yli mennen tullen ja palatessa ja sitten vaan hymyilee päälle, että mennäänkö kaljalle, kun olet valmis!? :D

Ja ihan suoraan sanottuna en ole ollenkaan niin varma, että millään "menestymisellä" tms. on tässä(kään) tapauksessa mitään merkitystä. Toiset vaan käyttää ihmisiä välineinä päämääriensä tavoittelussa ja toisille riittää vähemmät meriitit ja fyrkat ja tärkeämpää on, että elämässä on hyviä ihmisiä lähellä ja elämä on laadullisesti parempaa.

Minä itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään, en ole todellakaan mikään piinkova bisnesihminen, joka muista välittämättä jyrää oman parhaansa läpi, vaan pidän todella tärkeänä läheisiäni, joihin luen myös esim. työkaverini.

Mutta tosiaankin, jos tätä nyt ajattelee tarkemmin, niin entisessä narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsineestä työkaverissa oli paljon samaa, kuin Peteliuksessa. Eikä nuo lausunnot oman ulkonäön erinomaisuudesta ainakaan himmennä ajatusta. ;)

Mutta kuten tässäkin ketjussa on käynyt ilmi, niin näitä toisista piittaamattomia tunnevammaisia on tosi paljon. Ikävä kyllä. Huh, kun osaisi omien lastensa itsetunnot kasvattaa kohdalleen, että pärjäävät...

Vierailija
20/43 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Kassila asettuu Kallialan taakse. Saapa nähdä asettuuko kukaan Peteliuksen taakse...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä