Mitä askartelutarvikkeita 5 v tytölle
Meinasin hankkia 5 v tytölle lahjaksi laatikollisen askartelutarvikkeita niin mitä kaikkea kannattaisi ostaa? Itselle ei tule mieleen kuin erilaiset paperit ja kartongit, liimaputkiloita, PALJON teippiä, kuviosakset ja tarrat. Ehkä jotain kyniä vaikka niitä meillä on kyllä ennestäänkin reilusti.
Kommentit (8)
niitä ikkunoihin laitettavia kalvokuvavärejä. Meillä sen ikäinen oppi jo tekemään niillä ja tykkäsi tosi paljon. Laatikossa oli valmiita kuvia joita sitten maalattiin kalvolle.
voi koristella vaikka t-paidan tai pussilakanan.
Jotkut hyvät vesiväritkin voisi tosiaan ostaa niin saa nuoremmat taiteilla meidän vanhoilla ei-niin-kovin-laadukkailla. Paperimassapallojakin voisi harkita.
ap
ja kangasvärejäkin voisi miettiä. Tässä sen huomaa miten ajatus ei kulje, kun hetkessä on tullut näin paljon hyviä ehdotuksia.
ap
Meillä tyttö tykkää niistä. Sitten halusi kirjailla vohvelikankaaseen langalla kuvioita, ja minä ostin palan sitäkin.
jo menneen viehätys ohitse. Tietty jos löytyisi joitain oikein kivoja niin saattaisi taas innostua. Muutenkin tykkäisin kyllä hänelle kaikkia ompelujuttuja ja muita opettaa, mutta harmikseni tyttö on enemmän suuntautunut paperiaskartelun puolelle yrityksistäni huolimatta. (Itse olen ihan käsityöhullu ja kaikkia paikat pursuaa lankoja ja kankaita)
hyvä ihminen johonkin oikeaan askartelutarvikeliikkeeseen tai katso vaikka netistä tuotteita, joista tyttö voisi olla kiinnostunut (joku tietty aihe, jonka ympärille rakennat paketin tms.)
Tiimarista saa perusmateriaalit halvalla, Sinelli ja Sinooperi myyvät erikoisempaakin (mutta kalliita), nettikaupoista esim. kirjokas on ollut hyvän palvelun liike. Helmet, nauhat ja muu pikkutavara kannattaa ostaa nettikaupoista -hulluinta on se että mitä kauempaa tulevat, sitä halvempaa on tilaaminen.
Leimaus, helmiaskartelu, erilaiset maalattavat pikkujutut (vaikka puuta), askartelumassat ja paljon muuta sopivaa löytyy tuon ikäiselle.
Paperimassapalloja, glitteriä, maalia tai vesiväriä.