Mikä auttaa sydänsuruihin? tuntuu että kuolen
Kommentit (30)
Ja itseäni ainakin aikoinaan helpotti kun sain puhua hyvän ystäväni kanssa asiasta, se auttoi myös. Kyllä se siitä, asiat järjestyy aina, tavalla tai toisella :)
elokuvat, musiikki, ystävät, perhe, työ, loma, keskustelu kenen tahansa kanssa kuka vaan jaksaa kuunnella. Itku, huuto, viha, suru jne. Joillakin auttaa myös laastarisuhde.
Haluaisitko kertoa mitä tapahtui? Voisiko se olla jo ensiapu helpotukseen, jos saat puhua asiasta..
pitkä kävelylenkki pimeässä syysillassa, sen jälkeen käperryt sohvankulmaan ja syöt suklaata.
Seuraavana iltana järkkäät jotain kivaa kaverin kanssa, leffaan, raflaan, urheilemaan...
Kyllä se siitä!
mitenkään ottaa edes kontakti, vaikka näen häntä usein. Aviomies on mulla ihan hyvä, vaikka vähän etäinen, pois kotoa paljon.En halua pettää..
Nyt pitäisi päästä tunteesta eroon, ystävät eivät tue. Päinvastoin tuntuu vaan syyllisemmältä keskustelujen jälkeen.
pitkä kävelylenkki pimeässä syysillassa, sen jälkeen käperryt sohvankulmaan ja syöt suklaata. Seuraavana iltana järkkäät jotain kivaa kaverin kanssa, leffaan, raflaan, urheilemaan... Kyllä se siitä!
ap
mutta kurjalta sekin tuntuu, varsinkin kun en tajua miten näin pääsi käymään.. se kävi ykskaks, en osannut olla varuillani. Minulla on kamalan pettynyt olo, olen pettynyt itseeni.
Mieheni on välillä tosi ilkeä minulle, ja kai se on osasyy mutta silti...
ap
alkuun kertonu kuin kävi.. Mä luulin et sua on petetty tms.
Just. Kuole sydänsuruihis, pettävä huora ja miehesi selkäänpuukottaja.
sä varmasti rakastaisit vaan miestäsi vaikka se kohtelee sinua kuin jalkarättiä.
ap
Sen takia et voi ottaa kontaktia?
mun mies on nytkin matkoilla lähes viikon eikä ole laittanut mitään viestiä koko aikana kotiin. Hän ei välitä meistä, se on tullut selväksi. Siitä huolimatta olisin halunnut perheen vuoksi jaksaa.
ap
haluan vaan eroon tästä tunteesta.
ap
haluan vaan eroon tästä tunteesta.
ap
mun mies on nytkin matkoilla lähes viikon eikä ole laittanut mitään viestiä koko aikana kotiin. Hän ei välitä meistä, se on tullut selväksi. Siitä huolimatta olisin halunnut perheen vuoksi jaksaa. ap
*että jos hän jatkaa tätä välinpitämätöntä linjaansa, haluat eron.
että kestän, mutta sitten minulle itselleni kävi näin.
ap
auttoivat diapam, ystävien seura ja laastarisuhde. Viimeinen ei tulle kysymykseen ap:n tapauksessa.
En tiedä mitä on tapahtunut, mutta älä ainakaan ota sydäntä särkenyttä takaisin, oli tilanne mikä oli. Joudut käymään muuten saman pikkukuoleman läpi uudestaan.
Jaksa sen läpi, niin jonain päivänä elämä voittaa, usko pois.