Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa kinaa siivoojan palkkaamisesta.

Vierailija
07.11.2011 |

Miehen mielestä me ollaa perseaukisia, tavallisia duunareita ja olis todella epänormaalia ostaa siivouspalveluita. Miehen lause: "Luuleksä olevas joku porvari!!"

Mun mielestä meillä on aina vähän epämääräisen paskaista ja mä en työnteoltani ehdi puunaamaan kämppää haluamaani kuntoon. Mun lause: "Jos sä alat siivoomaan meillä niinkun mä tahdon, niin ei tartte ostaa palvelua!!"

Mitä me tehdään? En keksi kompromissia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaoimme mieheni kanssa siivousvuorot niin ,että hän siivoaa joka toinen viikko. Yhdessä laadittiin lista, mitä kaikkea pitää siivota kummankin ja sitä riittää meidän taloudessa. Itse hommasin omille viikoilleni omalla rahalla siivoojan. Aika pian sama siivooja kävi myös miehen vuoroilla.

Älä kukuntele tuollaista paskaa, vaan laita miehesi siivoamaan!!!

Vierailija
2/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko oikeasti siihen rahaa. Jääkö teillä normaalisti kuun lopussa ylimääräistä rahaa? jos, niin palkatkaa siivooja. Jos ei, niin mieti mitä ilman voit olla, ole ilman sitä, ja palkkaa siivooja. Totta kai miehenkin pitää osallistua siivoomiseen, mutta mä kyllä olen enemmän miehen kannalla. Jos olette töissä molemmat niin kuka teillä sotkee niin paljon, ettette muka saa siivottua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meilläpäin kukaan itseään kunnioittava duunariäitikään ei enää siivoa itse, vaan kuuluu vähintään siivousrinkiin.

Vierailija
4/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva on mikään erikoinen koti mitä siivoan. Moni on pienempi ja halvempi kuin omani ja varmasti palkkaisin siivoojan, jos en itse siitä niin hirveästi pitäisi.. mut sattuu olemaan intohimo.

-Onnellinen siivooja

Vierailija
5/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaleilla palkansaajilla käy siivooja kotona. Miehen mielestä vaan porvareilla, mutta sen asenne onkin jostain muinaisuudesta.

On hieman hankala ostaa omalla rahalla, kun meillä yhteiset rahat, joita käytetään kyllä vähemmän toista tiedottavasti, mutta jotenkin tästä siivoomishommasta on nyt noussut kynnyskysymys.

Jos joka kuukausi jää tonni-pari ylimääräistä, niin eikö siitä voisi siivoojallekin nyhtää vähäsen? Toki meillä tosta jätetään säästöön kesälomarahat ja rahaa autonvaihtoon tms. isompaan, mut silti... Miehelle enemmän periaatekysymys, kuin rahakysymys.

-ap-

Vierailija
6/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavisduunarilla on 2vapaapäivää viikossa, ehtii siivota. Ja joka ilta ennen nukkumaanmenoa roinat paikalleen.

Vierailija
7/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko siivoamaan!

vaan on vähän eritasoinen siisteyskäsitys. Ehkä ihan normaalin rajoissa oleva, mut mä tykkään että on puhdasta ja missään ei oo mitää. Tähän jälkimmäiseen mun aikani kaiketi kuluu, ton puhtauden tahtoisin ostaa jostain :-)

Ehkä mä vaan tilaan sen siivoojan ja kattelen miehen norsunpersenaamaa. Ja puhdasta kotia :-)

Vierailija
8/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoo, että siivotaan itse vähän enemmän. No lasten synttäreiden alla siivosin vähän enemmän, mies ei yhtään. Normaalisti se kyllä imuroi puolet, ja satunnaisesti pesaisee vessan (vain sisältä).

Milläs mä sen puhun ympäri?

Mistä luotettava siivooja, mitä firmoja olette käyttäneet Itä/Pohjois-Vantaalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi