Mitä sanoisit miehellesi, jos hän haaveilisi
Ja kahdella kypärällä kiitos.
Kunhan ei ota liian isoa pyörää taitoihinsa nähden. Elämäntilanne? Molemmat vakityössä, ei pieniä lapsia.
Olemme aina haaveilleet pyörästä, mutta budjetti kirraa vastaan.
Kommentit (27)
Elämäntilanne... Meillä on 3 pientä lasta, minä olen kotona. Mies yrittäjä, hyvät tulot. Olen iloinen siitä että nyt meillä on auto käytössä päivisin lasten kanssa kun mies kulkee töihin prätkällään.
nyt meillä on auto käytössä päivisin lasten kanssa kun mies kulkee töihin prätkällään.
...kuinka pitkä on työmatkakausi moottoripyörällä? Pääseekö sohjossa myös, ja onko niihin talvirenkaat erikseen? Työmatkailu on minusta hyvä idea yhdenmatkattavalla silloin, jos joka tapauksessa kulkuneuvossa menisi vain yksi ihminen.
Olen tähän saakka kuvitellut (mitä ilmeisimmmin väärin!), että mp on vain sulan ajan kulkuneuvo, joten kesälomat poisluettuna työmatkailuun sillä ei jäisi kovin huomattavaa työajelukautta. Mutta jos sitä voi käyttää vuoden ympäri, niin onhan siinä sitten pointtiakin, eikä kyseessä ole pääasiallisesti huvivekotin.
Enkä kai ole sellaista väittänytkään. Ei sitä työmatkojen takia ostettu, se on vain mukava lisähyöty näin kesäaikaan. T: 27
kiinnostuin vaan ihan oikeasti kun luin työmatka-pointista (ja joku muukin oli siitä kirjoittanut). Anteeksi nyt kauheesti!
Viikon on nyt pyörä ollut miehellä. Kulkee sillä töihin ja näin mulle jää auto. Meillä on kolme alle 4 vuotiasta lasta. Miehen pyörä on katuenduro joten sillä voisi periaatteessa ajaa myös talvella jos hommaisi talvirenkaat.
Itseäkin on alkanut poltella pyöräkuume.... Ekaksi pitäisi tosin ajaa vaan se pyöräkortti.
Mies ei ole koskaan ollut kovinkaan kiinnostunut motskareista vaan häntä kiinnostaa enemmän autot ja mönkijät.
Ja toisekseen, meidän rahatilanteessamme pitäisin erittäin outona jos mies tahtoisi ostaa ITSELLEEN moottoripyörän tai minkä tahansa saman hintaluokan varusteen. Jos haaveilisi sellaisesta MEILLE niin asia olisi eri (vaikka ei siihenkään rahaa riittäisi, ainakaan kovin äkkiä) mutta jos siis ihan vain itseensä meinaisi vähistä rahoista käyttää kymmeniä tuhansia euroja niin olisin kyllä aika järkyttynyt...
Jokin aika sitten suunnittelimme puolitosissamme että joskus tulevaisuudessa me ostamme minulle tila-auton jolla minä menen lasten ja koirien kanssa ja miehelle hankitaan mönkkäri ja hän tulee sillä perässä... ;)
Meillä on perheessä isä, äiti, 3 lasta (pari vielä suunnitteilla) sekä lauma eläimiä