huuliherpes!! APUA..kokemuksia
siis mulla ikävällä tavalla tärähtää huuleen silloin tällöin..on ikävä ja kiusallinen..kutiaa ja kihelmöi ja saa mut myös aivastelemaan, nenän kutiamaan ja naaman kutiamaan..onko yleistä että aiheuttaa ns. allergisia oireita??
ja kuinka mahdollista on että leviää aivoihin..mua on muutama pelotellut sillä ja 10 % tapauksista aiheuttaa kuolemia..ja loput pysyviä vammoja ja vammaisuustta jopa..APUA. en halua elää tän herpeksen kanssa
ja suuseksiä ei saa silloin harrastaa, muuttuu siis sitten sukupuoliherpekseksi?????
en siis ole koskaan ottanut suihin mieheltä herpeksen aikana mutta siis ahistaa tää kaikki
Kommentit (6)
väestöstä kantaa tuota joten et ole yksin. Itse olen kantanut riesaa mukanani parikymmentä vuotta. Ei muutu sukupuoliherpekseksi, mutta tarttuu kyllä sukupuolielimiinkin.
Aivoihin leviäminen on harvinaista eli voithan saada aivoverenvuodon tai aivoinfarktinkin joten turhaan tuota suret.
Parhaan avun olen saanut tableteista joten lääkärin puheille kehottaisin menemään. Varmin on tietysti yksityinen ihotautilääkäri.
L-lysiini on auttanut joitakin joten googleta jos haluat tietää siitä lisää.
voi syödä herpeksen estolääkettä. Näin sen voi pitää pitkäänkin poissa. Mieheni on syönyt kymmenen vuotta, mutta aina kun vähän vähentää, niin se kyllä tulee. Reseptilääke ja kallistakin.
Varo erityisesti, ettei se tartu silmään. Siellä se on paha. Eli pidä hygieniasta hyvää huolta.
pieniä määriä, ettei sitä huomaa. Siis tulla niin pienenä, ettei sitä huomaa olevan.
oon huomannu kyllä ihan tehokkaaksi..voiteet on aika ikäviä ja näitä smäidältä huulessa eli siitä olen luopunut..mutta toi estolääke kuulostaa mielenkiintoiselta..pitääpä tutkailla. kiitos tuesta
ap
saat jostain Bemetson voidetta, laita sitä herpekseen. Lähtee TODELLA nopeasti pois!
Vectavirit ym on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Bemetson on ainakin psoriasikseen käytettävää voidetta, reseptillä siis. voithan toki pyytää siihen silti reseptiä jos lääkäri kirjottaisi..
ja unohda se herpesenkefaliitista vouhkaaminen. ko. tauti on todella harvinainen ja vaatii yleensä vastustuskyvyn rajua alenemista jostakin muustakin syystä. herpesenkefaliitista hypettäminen on siis täysin turhaa itsensä tärisyttämistä.
suuseksiä on hyvä välttää viruksen ollessa aktiivivaiheessa. joo, mäkin aivastelen silloin harvoin kun herpes nostaa näpyn huuleen.minulla se näppylä kutiaa sen verran, että nenä luulee, että sitäkin kutittaa -> aivastus.