Mitä muita hyvänmielen blogeja olisi (sisustusta, käsillätekemistä, ruoanlaittoa jne) kuin Kpe?
Lueskelin tuon ihanan blogin alusta loppuun tässä viikonlopun aikana, ja otin muutaman ihastuttavan vinkin talteenkin.
Muita samantapaisia?
Ja tähän ketjuun ei sitten yhtään haukkuja, kiitos!
Kommentit (14)
Pastanjauhajista, joka on oululaisen pariskunnan ruokablogi.
Hanki elämä
Kyllä mulla ihan oma elämä on, älä huoli. ap
Tietenkin, höpsö :)
vaan keskittyy enemmänkin vaatteisiinsa ja lapsiinsa? Siis ei millään pahalla, mutta minä en välitä niinkään (vaate)muotijutuista. Korjaa toki jos olen väärässä. ap
juu, ehkä keskittyy enemmän vaatteisiin. mutta on kuitenkin lämminhenkinen blogi myös. :)
juu, ehkä keskittyy enemmän vaatteisiin. mutta on kuitenkin lämminhenkinen blogi myös. :)
saatiin keskustelua siitä blogista. Ei vittu oikeesti!!! Lopettakaa toi promoaminen jo.
saatiin keskustelua siitä blogista. Ei vittu oikeesti!!! Lopettakaa toi promoaminen jo.
Kysyin samantapaisia. Ja hei, ei oo pakko lukea jos ei kiinnosta... Kitinät jonnekin muualle, jooko, kun täällä peräänkuulutettiin hyvää mieltä (blogien kautta)! ap
varmaan jo huomasitkin, villa honkasalon ja maalaisunelmaa blogien linkkilistoilta löytyi vielä lisää hyviä blogeja... :)