Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi homojen liitot kestävät niin vähän aikaa aina?

Vierailija
06.11.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot on fiksumpia kuin heterot.

Vierailija
2/14 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole järkeä olla yhes tyypin kanssa jolla on tarjota samaa tavaraa kuin ittellä eikä lisääntymismahdollisuutta. luonnotonta, siksi niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko Selin on ollut parikymmentä vuotta kumppaninsa kanssa. Mark Levengood on ollut 25 vuotta Jonas Gardellin kanssa.

Vierailija
4/14 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tosin tunne kuin kolme homopariskuntaa, mut ne on kyl olleet yhdessä kukin kymmeniä vuosia.

Vierailija
5/14 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröidyistä parisuhteista erotaan suhteellisesti enemmän kuin avioliitoista.

Vierailija
6/14 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin käy usein heteropariskunnille, jos ei mennä naimisiin tai/ja hankita lapsia, oteta asuntolainaa.

Kun ei ole mitään, mihin on sitoutunut, ei myöskään ole mitään, minkä eteen nähdä vaivaa. Kun fiilis menee, niin voikin saman tien sitten vaihtaa kumppania.

Tunnen minäkin homopareja, jotka ovat olleet yhdessä kauan, mutta paljon enemmän tunnen niitä, jotka vaihtavat paria jatkuvasti. Homoilla on sellanen luonto.

Vierailija
7/14 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin lesboilla on tutkimuksen mukaan houkutuksia tiiviissä yhteisössä, siksi eroavat.

Vierailija
8/14 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen heteroparisuhteissa eroaa

Noin joka kolmas heteropari eroaa.

Vierailija
9/14 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitempään kuin monet tutut heterot.

Vierailija
10/14 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 16v tosi avarakatseinen ja homoveljen kanssa kiersin homomestat läpi. sitten rupes oksettaan veli ja hänen ystävänsä vaihtaa paria jatkuvasti ja tätä jatkunut 15 vuotta ja vaikka olisi joskus ollut "pitkä" 4v suhde niin siinä on jatkuvasti petetty ja hankittu ryhmäpanoja. niin oksettavia juttuja olen nähnyt ja kuullut ettei mitään rajaa.

lisäksi vanhat homot usein on yksinäisiä hyväksikäyttäjiä, joille en antaisi lastani hoitoon. Myös lahjonta kuuluu asiaan jotta saa nuorelta pojalta munaa.

Vierailija
11/14 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 16v tosi avarakatseinen ja homoveljen kanssa kiersin homomestat läpi. sitten rupes oksettaan veli ja hänen ystävänsä vaihtaa paria jatkuvasti ja tätä jatkunut 15 vuotta ja vaikka olisi joskus ollut "pitkä" 4v suhde niin siinä on jatkuvasti petetty ja hankittu ryhmäpanoja. niin oksettavia juttuja olen nähnyt ja kuullut ettei mitään rajaa.

lisäksi vanhat homot usein on yksinäisiä hyväksikäyttäjiä, joille en antaisi lastani hoitoon. Myös lahjonta kuuluu asiaan jotta saa nuorelta pojalta munaa.

Voi kunpa ne sieluparat kuulisivat Jumalan kutsun. Jumala heitä siunatkoon ja armahtakoon.

Vierailija
12/14 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemilla homopareilla on pitkät historiat (kaksi rekisteröityä paria ja yksi naimisissa), ovat kaikki olleet jo yli 10v yhdessä. Tosin ovat kaikki jo nelikymppisiä, nuorempana olivat enemmän sinkkuhenkisiä.

Vierailija
13/14 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit on vielä asia erikseen miten paljon pervoillaan ryhmässä vaikka ollaan suhteessa siis ajatellen lapsen adoptioasiaa, en lämpene.

Vierailija
14/14 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätee ihan täysin myös heterosuhteisissa.

sit on vielä asia erikseen miten paljon pervoillaan ryhmässä vaikka ollaan suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi