mitä mieltä olette tästä kiinteistöstä?
Haluaisin rehellisiä vastauksia niin negat kuin plussatkin;
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/portal/eo/realties/common/public/…
Kommentit (24)
itsekkin aristelen meinaan vuokratonttia, mutta en tiedä miksi?
- mitä mieltä olette siitä, että voimalinjat menee aivan vierestä?
Talo yli 10 vuotias eikä omalla tontilla, silti hintaa 350000. Ja sijainti jossain Espoon perukoilla Kehä III takana. Huhheijakkaa. Tyhmä on se joka tuosta tuon maksaa.
- mitä mieltä olette siitä, että voimalinjat menee aivan vierestä?
Se on kuitenkin lapsiperheen koti, ja juuri lapsiperheet eniten varovat voimalinjoja. Eli ainakin jälleenmyyntiin vaikuttaa jos ei suoraan terveyteenne.
väitti meille, että hinta on ihan kohdillaan ja piti naurettavana sitä, että tarjoaisimme kohteesta alle 300 000. Saa laittaa lisää mielipiteitä. Talo on ilmeisesti ollut jo jonkin aikaa tyhjänä...
enkä itse pidä ajatuksesta että etuovelta on rappuset. Ja kovin pieniä noi huoneet. Mutta muuten ei juur kummempia itse talosta.
Mut ihan hirvee on hinta. VBaan minäpä oonkin maalta, jossa rakennettiin vastaava ite ja lainaa tartti 105 000.
päättää, ettei jatka vuokrasopimusta vaan 1) lunastuttaa tontin teillä tai vaikka 2) päättää kaavottaa alueen toisin sen jälkeen kun vuokrasopimus päättyy.
Tuosta ei jää perintönä kenellekään yhtään mitään. Se käy lähes okt:sta niin kauan kuin vuokrasopimus on voimassa mutta sen jälkeen ei mitenkään välttämättä.
Katsopa huviksesi Etuovesta, mitä muuta, omaa, 300000:lla Espoosta saa.
ja meille merkitsee enemmän se paikka ja sijainti kuin että onko tontti oma vai vuokratontti. Ihan nätti perustalo. Pienehkö mutta varmasti riittävä. Avaran oloinen kuitenkin. Pinnat hieman vanhentuneet. Hintatasosta en osaa sanoa juuta enkä jaata kun täällä Tampereella kaikki maksaa jo ton verran tai paljon enemmänkin.
turha pelko se että kaupunki ei jatkaisi vuokraoikeutta sitten joskus 50v päästä. Tuskin missään kaupunki kaavoittaa kuitenkaan omakotilähiön uudelleen toiseen käyttöön :D eikä sinne ihan heti kai motariakaan vedetä :D
asun itsekin sellaisella joten enpä pidä mitenkään kummallisena tai pelottavana vuokratontilla asumista. Ehkä se on jonkun maalaisen pahin pelko sitten? En itsekään mistään Takahikiältä vuokratonttia ottaisi...tosin en ottaisi sieltä omaakaan tonttia.
Noin vertailun vuoksi.
vinkistä:)
ikinä vuokratonttia, muutoinkaan talo ei viehätä. Max mitä maksaisin olisi noin 200 000.
...vertailun vuoksi kerron että meillä maksaa tontin vuokra, 5 000m2 eli ½ha 700€/vuosi
Muutimme n.85km Helsingistä, käymme työssä niin että mies edelleen Helsingissä, matkaan kuluu omalla autolla 55min Mannerheimintielle ja minä junalla radanvarsikaupubkiin, matkan aika junalla n,30min.
Mikään ei saisi tulemaan takaisin Helsinkiin, tai Espooseen jos olisimme asuneet...
Asun itse Tampereella, mutta kyllä täälläkin vuokratontilla lähestyttäisiin tuollaisia summia, niin miksei sitten Espoossa.
Mitä taas itse taloon tulee, niin kätevää on, että asuintilat on yhdessä talossa. Ikävää taas, että etuovelle saa aina kiivetä pitkän portaikon. Se on oikeasti miinus, mutta jos pystytte sen kanssa elämään, niin sitten se on ok. Talon materiaalit ja sistus on aika tavanomaista. Näkee, ettei ihan uusi, mutta aika tunteita herättämätön ja noiden kanssa kyllä pystyy elämään hyvin.
Kaiken kaikkiaan ihan kiva perustalo. Ei luksusta tai mitään erityistä, mutta ei tuolla rahalla kai sellaisia saakaan. Voisin itse ottaa, jos etsisin Espoosta taloa, alue olisi ok ja rahat ei riittäisi örvelömpään.
esim. keski-euroopassa ollaan asian kanssa jo paljon tiukempia ja jos samat säädökset tulevat viiveellä suomeenkin jossain vaiheessa niin voi olla aika hankala jälleenmyytävä. Ja tietenkin ihan ne mahdolliset terveydelliset haitat, asiastahan tulee jatkuvasti uutta tutkimusta ja asiatuntijatkin ovat montaa mieltä - liian kesken oleva tilanne.
Takka on kamalan ruma samoin ruskeat tasot keittiössä. Muuten siedettävä mutta ei mikään mun toivekoti.
Ei näytä rinnetontilta kuitenkaan.
Talo ihan jees, kaakeleista näkee ettei ole ihan uudenkarhea. Ei herätä suuria tunteita suuntaan eikä toiseen.