Miten miehesi reagoisi, jos jäisit kiinni pettämisestä?
Tappaisiko perheenne ja itsensä vai pelkästään itsensä?
Masentuisiko ja alkaisiko juomaan? Jättäisikö?
Kommentit (82)
erittäin, erittäin pettynyt, ei voisi enää luottaa, mutta ei jättäisi vaan haluaisi vielä yrittää. näin sanonut kun olemme asiasta puhuneet.
pieksäisin kunnolla.-
Että turpaan vaan...Vetäisitkö turpaan myös pettäjäkumppania? Mitäs se ratkaisisi tuossa vaiheessa?
Toivon kuitenkin, että hän asiaa hieman mietittyään ymmärtäisi, että koska on hänen valintansa ettemme harrasta seksiä, niin olen katsonut oikeudekseni hakea seksini muualta ja ollut kertomatta siitä hänelle ainoastaan siksi etten halua häntä loukata.
En hetkeäkään pelkää, että tappaisi ketään, edes rakastajaani.
rikkoi irtaimistoa. Tuhosi 2000e taulutelvision. Seinät hajotti, ikkunat rikkoi. Jääkaapin kaatoi. tuhosi koko kodin ja sanoi että tämä koti kuvastaa nyt sydäntäni. Niin on murskana.
Minä vaan nauroin hysteerisenä.
nauroit hysteerisenä hänen reaktiolleen? Oliko pettämisesi suloinen kosto jostakin?
En ole pettänyt ikinä, mutta mieheni epäilee että olen rakastunut yhteen toiseen mieheen ja vaikka olen sanonut että en ole tuon miehen kanssa mitään tehnyt niin välistä tuntuu että hän silti epäilee minun olleen tuon toisen miehen kanssa.
Haluaisi kuitenkin jatkaa ja antaisi anteeksi.
En sitten tiedä onko se hyvä vai huono asia.
Mies ei lyönyt mua, ei rikkonut tavaroita eikä tappanut lapsia...
Oli surullinen, vihainen, ei meinannut uskoa todeksi. Lähti selvittämään ajatuksiaan. Ei missään vaiheessa sanonut, että haluaa erota. Lähdettiin pariterapiaan ja päätettiin päästä yli... Sanoo luottavansa, totuutta en tiedä. Ei kyttää mun menoja, ei tutki puhelinta. Yritän olla luottamuksen arvoinen.
Toisella kerralla haukkui huoraksi. Niin ja uhkaili miestä kenen kanssa petin häntä.
Niin kuin nyt tekee. Meillä on seksielämä ollut kuollutta jo pitkään. Ja ilmoitin et jos ei kotona alka saamaan niin haen muualta.
Oma häpeensä.
Emem ole kuitenkaan eroamassa. Vielä.
Tosin jos kotona seksittömyys jatkuu niin liitto kaatuu siiheen.
pieksäisin kunnolla.-
Että turpaan vaan...Vetäisitkö turpaan myös pettäjäkumppania? Mitäs se ratkaisisi tuossa vaiheessa?
ja pitisihän naisen tietää mitä tuli tehtyä väärin.
pieksäisin kunnolla.-
Ja tuskin turpaan saannin jälkeen suhteenne jatku?isi kuitenkaan.
pieksäisin kunnolla.-
Ja tuskin turpaan saannin jälkeen suhteenne jatkuisi kuitenkaan.
pieksäisin kunnolla.-
No eiköhän se muutenkin tietäisi kuin turpaan ottamalla?
Ja tuskin turpaan saannin jälkeen suhteenne jatkuisi kuitenkaan.
Minun puolelta ainakaan ja siksipä se olisikin sama pieksää oikein kunnolla.
Toivottavasti niin ei pääse käymään. Itse en antaisi anteeksi, vaan jättäisin. Olenkin miettinyt, jos mies pettää ja olettaa saavansa anteeksi, kerran itse niin tekisi.
ei voisi koskaan uskoa minusta sellaista, luultavasti lopettaisi puhumisen kokonaan, olisi ihan rikki. Varmastikin tulisi ero. Jäisi taloon ja minä muuttaisin pois. Tappelisi lapsista tosissaan ja luultavasti voittaisi taistelun (siis minäkään en luopuisi todellakaan taistelutta). Voisi olla aika rumaa jäkeä jos jäisin kiinni.
Näin miehenä sanoisin että löisin kunnolla sitä akkaa naamaanpieksäisin kunnolla.-
rikkoi irtaimistoa. Tuhosi 2000e taulutelvision. Seinät hajotti, ikkunat rikkoi. Jääkaapin kaatoi. tuhosi koko kodin ja sanoi että tämä koti kuvastaa nyt sydäntäni. Niin on murskana.
Minä vaan nauroin hysteerisenä.
nauroit hysteerisenä hänen reaktiolleen? Oliko pettämisesi suloinen kosto jostakin?
Miestä vitutti, kun nauroin.
ex olisi varmasti tappanut kaikki. Onneksi en hankkinut lapsia exän kanssa.