Kuka haluaa ostaa LEGO-joulukalenterin noin per**leen kaalliilla hinnalla?
LEGO, Pet Shop ym. kalenterit maksavat ihan älyttömästi. Sitten niissä on muutama legon palanen tai jotakin ihan turhaa pikkusälää. Ja lasten on tällaisia "pakko" saada kun kavereillakin on.
Oonko mä nyt ihan epäreilu kun meillä saa lapset (5v ja 7v) tyytyä ihan tavallisiin suklaakalentereihin? Kovasti lego-kalentereita haluaisivat mutta saavat oppia ettei kaikkea voi saada!!!!!
Kommentit (15)
lapset on pieniä vain hetken, ei niitä Lego-kalentereita enää teininä kaivata.
Ja toinen juttu on, että mulla on varaa ostaa ne kalenterit eikä lapset silti saa aina mitä haluaa. Joskus saavat enemmänkin :D
Mikä olisi mielestäsi oikea hinta?
Itse ostin meidän pojille Star Wars -kalenterin puoliksi. Minusta noissa Lego-kalentereissa on aika paljon legoja eikä ne ole pahan hintaisia siihen nähden, Legot kun yleensäkin on kalliita. Ja pojille on niistä paljon iloa. Mutta tietenkin ostat sen kalenterin mikä teidän perheen tilanteeseen sopii.
erityisjuttuja, että ovat olleet ihan hintansa arvoiset. Alunperin minulla oli tarkoituksena tehdä itse legojoulukalenteri, mutta kun tein pientä hintavertailua (mitä maksaisi suunnilleen samanlaiset jutut - ihan samanlaisia toki ei ole, mutta suunnilleen sama määrä hahmoja ja muuta) niin halvemmaksi tuli ostaa valmis kalenteri.
Lapsilla on edelleen käytössä useamman vuoden kalenterijutut ja muistavat edelleen, kuinka silloin ja silloin saivat sen ja sen. Tärkeitä juttuja
Mutta kun ei ollut tarjolla, niin ostin 3,5- ja 6-vuotiaille yhden yhteiseksi.
Sä ostat toki teidän lapsille juuri ne kalenterit, kun teidän budjetille/ajatusmaailmaanne tmv. parhainten sopii. En mä kuitenkaan kokenut, että 20 euron kalenteri kahdelle lapselle olisi liikaa.
Ja onhan Lego-kalenteri kallis, mutta legot ei mun mielestä ole krääsää tai turhaa pikkusälää! Niitä meillä rakennetaan joka päivä.
Lego Star Wars kalenteri maksaa BR-lelukaupassa 29.99€. Kyllä mullakin voisi olla varaa ostaa kahdelle lapselle kalenterit 60 eurolla mutta on toi hinta mun mielestä vaan ihan liikaa!!!!
koska heillä ei ole varaa vallitsevaan elintasoon.
Esim. Kolmen lapsen perheessä joulukalenterien hinta on siis noin 90 euroa. Suklaakalenterit on syrjäytyneille.
30e stars wars tuntui jo ihan liian kalliilta.Ei kaada talouttani ostaa tuo kerran vuodessa
Lego Star Wars kalenteri maksaa BR-lelukaupassa 29.99€. Kyllä mullakin voisi olla varaa ostaa kahdelle lapselle kalenterit 60 eurolla mutta on toi hinta mun mielestä vaan ihan liikaa!!!!
hinnaksi mainittiin 16.99€ brlelussa.
Star Warsin hintaa en tiedä.
1.99. Sitten ostan lego kalenterin 4 päivää luukkujen avaamisen jälkeen koska silloin ne on -50%
Mä ostin ihan surutta Lego Star Wars kalenterit molemmille pojille á29 euroa. En osta lapsille juuri leluja vuoden aikana muuten kuin synttäreinä, nimppareina ja jouluna, joten tuommoiset lelut, jotka tulevat oikeaan leikkiin eivätkä ole jotain tarpeetonta muovikrääsää tai jotain b-luokan suklaata ovat minusta paljon paremmat. Hinta on toki kova, mutta jos miettii jotain muuta kalenteria, niin ne vasta jonninjoutavia olis. Meillä on lisäksi sellainen kalenteri, jossa on pieniä pussukoita, siihen saatan vielä lisäksi laittaa jotkut xylitoli-karkit tms. pojille vuoropäiviksi.
lapsille Legon Star Wars -kalenterit kun niitä toivoivat.
En keksinyt yhtään hyvää syytä kieltäytyä.
Legot on hyviä ja kehittäviä leluja, ja niiden kalenterissa tulevien pikkujuttuen ympärille lapset yleensä luovat isompia rakennelmia.
Siitä tulee hyvä, pitempikestoinen luova leikki, kun rakentavat kalenterin ympärille omia juttujaan.
Tänään tuli lelu-lehti jossa Lego City kalenterin
hinnaksi mainittiin 16.99€ brlelussa.Star Warsin hintaa en tiedä.
Ainakin meille tulleessa Toys:in kuvastossa Lego City 18,99e ja Star Wars 28,99. Muumikalenterin hinta näyttäisi olevan 16,99e. Jos haluaa tehdä oman Lego-kalenterin niin ainakin tuossa kuvastossa oli tarjous, jossa oli Legon kuorma-auto-pakkaus hintaan 19,99e eli puoleen hintaan. Tämä sopisi varmasti myös joululahjaksi legoista pitäville.
ne on kätevät kun voi ihan itse päättää mitä luukuista löytyy. Tänä vuonna meillä löytyy legoja
viime vuonna löytyi palapeli.
Mikä olisi mielestäsi oikea hinta?