Mitä ruokaa miehesi laittoi viimeksi?
Kommentit (17)
Olivat isänsä kanssa metsällä retkellä ja paistoivat kuulemma lihapullia ja makkaraa.
Ja jos joku kysyy legendaarisesti, mutta missä oli äiti, niin äiti poti kotona flunssaa.
ja nuudeleita eilen. Hyvän salaatin laittoi myös.
Tänään.
jauhelihapihvejä, suppilovahveromuhennosta ja valkosipuliperunoita. Mies tekee kotona olessaan kaiken ruoan, mutta nyt on ollut 3 viikkoa työmatkalla.
Laittoi iltapalaksi omatekoisia lohkoperunoita ja porkkanoita uunissa sekä nakkeja.
etupäässä kutoo hihat panttina hillitöntä kuppia kallun pihviä laitto.
kirjolohikastiketta ja pastaa. Keitettyjä kasviksia ja tuorekurkkua ja paprikaa oli myös tarjolla.
Mies laittaa meillä usein viikonloppuisin ruoat. Vähän tilanteen mukaan mennään, eli se joka paremmin ehtii, laittaa ruoan.
Minjunkin mieheni laittoi ruokaa tällä viikolla. Oli hyvää, resepti löytyy valiolta (nakki-perunamuusivuoka). Tätä ennen mies laittoi ruokaa n. 8v sitten. Ei kuulemma osaa ja keittiöhommathan kuuluvat naiselle.
...tänään laittoi riisiä, vihannes-soijasuikale-sieniwokkia.
Mies tekee meillä ruoat lähes aina, keskimäärin viisi tai kuusi päivää viikosta. Mutta minä teen salaatit tai ei ole salaattia.
paistinperunoita, kastiketta ja savoijinkaalia. N tunti sitten syötiin, hyvää oli.
viime sunnuntaina. Syötiin kuoriperunoiden kanssa.
Mä laitan yleensä ja mielelläni meidän ruuat, mutta nakkistroganoffin mies tekee niin hyvin, ettei kukaan (ainakaan mun mielestä :)).
inkiväärillä ja chilillä maustettua sosekeittoa. Hän kokkaa meillä yleensäkin.
Tosin viimeisen viikon aikana se on keittänyt prinsessamakaronia tänään iltapäivällä, ja nyt keittää mannapuuroa. Pieni vaikutus taitaa olla sillä että työmatka kesti melkeen viikon.
tänään lohta, itsetehtyjä ranskiksia ja uunijuureksia. Se on kelpo kokki, vaikka jättääkin jälkien siivoamisen aina mulle.
Linssikeittoa, eilen. Ja siihen päälle kanaa kermakastikkeessa + lohkoperunoita (itse tehtyjä). Kritisoin salaatin puuttumista. Mutta toisaalta, enpä tehnyt sitä itsekään.
Tänään syötiin jämiä.
Eilen illalla sai muutaman saaliiksi ja tänään siis valmisti. Yleensäkin mies laittaa useimmiten viikonloppuisin ruuan ja minä viikolla.