Olipa kiva yllätys!! Tyttöni 15v. deittailee 18v. jätkän kanssa
Tyttöni on kohta 16v. ja jätkä on kohta 19v. Miten suhtaituisit jos sattui omalle kohdalle. Ite en oikein hyväksy!
Kommentit (29)
Tyttöni oli 15v kun alkoi seurustelemaan 18v pojan kanssa. Nyt ovat olleet yli vuoden yhdessä eikä siihen äidin sanomiset oikein auta. Totta on että koulu on kärsinyt, tullut enemmän valehtelua, myöhästymisiä kotiin tulosta ja mikä pahin, niin abortti. Raskaaksi tuli vasta 16 vuotiaana. Seurustelu jatkuu yhä...
Touhu oli todella viatonta, ei käynyt edes mielen vieressä harrastaa seksiä. Eikä poikaystävä sitä edes ehdottanut. Seurustelu loppui kun kundi meni armeijaan.
Hieman aiemmin olin tapaillut parin viikon ajan 16- vuotiasta sälliä, joka vonkasi ja oli kimpussa koko ajan. En kylläkään antanut vaan lopetin tapailun aikas pian.
Eli ei se seksi välttämättä ole iästä kiinni, vaikka todennäköistä toki on, että ap:n lapsi seksiä harrastaa jossain vaiheessa. Nyt vaan asiallista keskustelua turvallisesta seksistä ja siitä, että sen täytyy perustua täysin vapaaehtoisuuteen.
Eikö koulussa tai kotona opeteta kondomin käyttöä teineille?
]Tyttöni oli 15v kun alkoi seurustelemaan 18v pojan kanssa. Nyt ovat olleet yli vuoden yhdessä eikä siihen äidin sanomiset oikein auta. Totta on että koulu on kärsinyt, tullut enemmän valehtelua, myöhästymisiä kotiin tulosta ja mikä pahin, niin abortti. Raskaaksi tuli vasta 16 vuotiaana. Seurustelu jatkuu yhä...
Tyttöni oli 15v kun alkoi seurustelemaan 18v pojan kanssa. Nyt ovat olleet yli vuoden yhdessä eikä siihen äidin sanomiset oikein auta. Totta on että koulu on kärsinyt, tullut enemmän valehtelua, myöhästymisiä kotiin tulosta ja mikä pahin, niin abortti. Raskaaksi tuli vasta 16 vuotiaana. Seurustelu jatkuu yhä...
lähtökohdilla alkoi mun ja miehen suhde. Nyt takana vuosia 14 ja yksi lapsikin on siunaantunut, vaikkakin vasta äskettäin.
En ymmärrä mikä tuossa ikäerossa on väärin, kun tytöt tunnetusti kypsyy poikia aiemmin. Meidän yhteiselo on ainakin ollut ihan superhienoa, eikä ongelmia ole ollut (siis mitään suurempia)... Mä sentään menin miehen kanssa kihloihin ja muutin pois kotoa heti 16 vuotiaana. Kai se äitiä vähän jännitti, mutta kiitettävästi pysyi tukena, muttei mesonnut asiasta, joka itseasiassa ei hänelle kuulunutkaan. Naimisiin me mentiin kun olin 21.
7 vuotta ollaan "vasta" oltu kimpassa ja lapset saa vielä odottaa :)
Keskustelisin kyllä tyttären kanssa vakavasti, mitä hän suhteelta odottaa, mutta ei nuoria voi estääkään seurustelemasta.
Itse täytin 16 v. sillä viikolla, kun tapasin nykyisen mieheni, hän oli silloin 21 v. Seksiä oli kyllä alusta alkaen, mutta yhdyntään ei heti ruvettu :)
Mies muutti parin vuoden kuluttua toiseen kaupunkiin opiskelemaan ja mä seurasin 1,5 vuoden kuluttua. Muutettiin pian yhteen, mutta eka lapsi hankittiin vasta, kun mä olin 28-vuotias. Eli eivät kaikki nuoret halua heti kotia leikkiä, joillakin on elämässään muitakin suunnitelmia.
Anoppi oli 14, kun tapasi appiukkoni, silloin 19. Nyt heillä on neljä lasta ja yhteisiä vuosia takana 36. Mun silmiin ovat onnellisia, vaikkei tietenkään koskaan voi olla täysin varma.
Ei se ikäero automaattisesti ole mikään kauhistus ja automaatio suhteen kariutumiselle.
Mutta AP, tosiaan, keskustele tyttösi kanssa. Ja jos poika vaikuttaa mukavalta ja reilulta, niin ei kannata kieltää nuoria tapaamasta toisiaan. Yleensä kun jotain kieltää, niin sitä varmemmin asia tehdään.
2v päästä mies on jo 20v ja tyttösi edelleen alaikäinen.
Juttu ei kestä, tyttö ei keskity ku jätkään, koulu kärsii jne..
Meillä oli ikäeroa 5 vuotta. Koulu ei todellakaan kärsinyt, koska tajusin, että hoitamalla työni hyvin saan vanhemmilta "luottoa". Näytin, ettei seurustelu ainakaan negatiivisesti vaikuta. Juttu kesti hyvinkin.
Mitä mies mussa näki? Ilmeisesti enemmän kuin pikkutytön tai teinipanon. Tällaisiakin ihmeitä tapahtuu.
"miehen" kanssa.
Oltiin kymmenen vuotta yhdessä ja kaks lasta syntyi tästä liitosta.
Lapset jo 20 ja 18 vuotiaat :) Olin 20 vuotias, kun vanhempi poika syntyi. Eli en kuitenkaan heti alkanut lisääntymään.
voi hyvin olla, että poikakin on vielä kokematon, eikä vain pillun perässä tytön seuraan hakeudu. Riippuu niin pojasta ja tytöstä, millainen suhteen tarkoitus on.
minusta tuossa ikäerossa ei ole mitään outoa, jos sinusta tuntuu, että ovat tasapainoinen pari. :)