Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein tehty mieheltä? Tai pitäisikö miestä nyt jotenkin ymmärtää?

Vierailija
05.11.2011 |

Mies reissaa noin 200 päivää.

Nyt on ollut kaksi viikkoa pois ja eilen piti tulla neljäksi päiväksi kunnes lähtee taas kolmeksi päiväksi jne...

Meillä on 8v ja 11v lapset ja tämä nuorempi ikävöi aivan hirveästi aina isäänsä. Lapsella on myös sellaisia pelkotiloja kuolemasta että olemme perheneuvolan asiakkaita.

Eilen mies lupasi yrittää tulla ajoissa kotiin koska tietää lapsiensa kaipuun. Sanoi yrittävänsä niin että on kahdeksalta kotona illalla jotta ehtisimme illan vietää yhdessä (ämä on meille aikainen muihin tuloihin verrattuin). Yllätykseksi mies olikin junalla kotikaupungissamme

jo kuudelta. Tosin ei ilmoittanut siitä kotiin mitään kuten normaalisti aina ilmoittaa..

Yhdeksältä meis soitti kännissä ja valehteli että junansa oli vasta puoli tuntia perillä ja kysyi tullaanko hakemaan. Kun sanoin että sellaista junaa ei ole, suuttui mies ja löi luurin korvaan, ei enää vastannut ja käveli kotiin 8km matkan.

Tuli puhelusta 1.5 tunnin päästä kotiin eikä saanut sanaa suustaan. Vittuili minulle kuinka olen ilkeä ja inhottava ihminen ja minun syytäni kun joi eikä tullut kotiin (olin edellisellä viikolla lähetellyt tekstiviestejä jossa olin kyseenalaistanut hänen ja eräään naistuttunsa välejä). Nämä tekstiviestit kuulema tekivät sen että vitutus oli niin suuri että oli muka pakko juoda.

ja kun kaivoin hänen laukustaan junalipun todisteeksi että on tullut jo aikasemmalla junalla, raivosi mies kuinka juuri tuota oli muka testannut että kyyläänkö hänen laukkunsa.

Hän oli niin agressiivisen vihainen ja kännissä että luulin jo oikeasti että jotain on tapahtunut ja mies on siksi vetänyt aivan hirveän kännin. Kyselin jo että onko joku kuollut tai onko töissä tapahtunut jotain mutta ei kuulema, kun minä se olen joka häntä niin vituttaa.

Nyt kello on jo yli 12 ja mies nukkuu edelleen, ei pysty juttelemaan lastensa kanssa, mörisee vaan kun käyvät yrittämäsä juttua isänsä kanssa.

Itse olen niin vihainen, että en tiedä mitä tehdä. Olen tosi kovilla yksin kotona miehen reissujen takia ja lasteni ikävän ja toisen pelkotilojen kanssa ja mies tekee tollaista. Tulee kaatokännissä kotiin ja tämän takia harvoista yhteisistä hetkistä menee kaksi päivää hukkaan (eilinen ja tämä).

ja sanottakoon että miksi hän ei tullut kotiin suoraan juna-asemalta. Hän oli tutustunut junassa johonkin porukkaan joka oli asemalla pyytänyt miestäni vielä yhdelle lähibaariin. Mies oli mennyt. Että näin. Mieluummin ventovieraiden kuin omien lastensa kanssa.

Ja mitä luultavammin kun mies herää, ei hän puhu minulle mitään vaan kääntää asian niin että minä olen syyllinen siihen etä hän oli illalla niin vihainen...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pistäisin äijän ulkoruokintaan.

Kusipää mikä kusipää.

Vierailija
2/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pistäisin äijän ulkoruokintaan.

Kusipää mikä kusipää.

Mitä menetät? Et nytkään nää miestä koskaan, eikä lapset isäänsä. Jos rahasta kyse niin saat elarit.

Kusipää mikä kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvusta tai sitten kaveripalvelun kautta jokin sellainen aikuinen luottomies jolle pojat saavat olla poikia, jolle voi uskoa miehisiä juttuja, koska isästä ei siihen ole.

Mä voisin suuttuneena tokaista, ettei meillä vietetä isänpäivää, koska lapsilla ei ole edes isää. Isä ei ole 1 siittiö, se on sitä, että on jokapäivä läsnä lastensa elämässä, joko konkreettisesti tai edes soittamalla kuulumiset, että lapset saavat kokea olevansa tärkeitä isälleen.

Vierailija
4/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies normaalisti on ihan kiva ja lapsille hyvä.

Huolehtii meistä minkä pystyy ja soittelee reissuiltaan jne...

Alkoholia käyttää lähinnä juuri näillä kotimatkoilla kun tulee kotiin 5 tunnin junamatkan. Silloinki hillitystä noin 3 pulloa siideriä...

En tykkää että ottaa mitään kun tulee kotiin että ottaisi mieluummin sitten kotona, mutta mies on sanonut että nollaa jollain lailla päätään junassa kun työputki loppuu ja alkaa vapaa...

Eli pitäiskö tän eilisen takia sit heti laittaa ulkorukintaan vai?

Ei se mies minua usein hauku. Mutta kun on juonut tietyn määrän yli, on valmis räyhäämään kenelle tahansa.

T.ap

Vierailija
5/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pää selviää ja olo paranee. Jos ei ymmärrä mitä pahaa on tehnyt niin sitten, otat muksut ja lähdet jonnekkin viikoksi, etkä vastaa sille puhelimeen. Ihmiset yleensä ymmärtää vasta sitte mitä arvokasta heillä on, kun ovat menettämässä sen..

Vierailija
6/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että onko se kusipää vain kännissä vai myös selvinpäin? Itse väität, että vain kännissä, mutta kirjoitat kuitenkin, että selvinpäin jatkaisi samaa...

Miten teidän suhde noin muuten kestää tuollaisen määrän erossa olemista? Tuntuuko, että tunnette vielä toisenne?

Vierailija
7/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttää junaliput, vahtii milloin perillä, mies ei saa mennä edes yksille junalta tullessan ja aina pitää olla loistotuulella. Se reissaaminenhan ei varmaan miehelle ei ole yhtään raskasta vai..? En kyllä itsekään menisi suorilla kotiin tuollaisen pirttihirmun kyylän luo.

Vierailija
8/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuli puhelusta 1.5 tunnin päästä kotiin eikä saanut sanaa suustaan. Vittuili minulle kuinka olen ilkeä ja inhottava ihminen ja minun syytäni kun joi eikä tullut kotiin."

Yhtäaikaa ei saanut sanaa suustaan ja vittuili?

Vierailija
9/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Kuulostaa siltä että nyt yrität vähän selitellä miehen käytöstä parhain päin.

Katsoppas että miten se kultipuppeli nyt on krapuloissaan, onko pahoillaan aiheuttamasta harmista vai jatkaako syyttelyä. Itse en katsoisi tollasta menoa kovin kauan.

Ai, ja toi yks joka sano että ei edes yksille saa mennä nii tiedoks että yhden ottaminen ei kestä 3 tuntia ja siitä ei pitäisi mennä ihan räkäkänniin :3

Vierailija
10/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten selvinpäin jos oikein vetää herneen nenäänsä, jota tapahtuu harvoin.

Mutta se että luulen hänen jatkavan inhottavaa käytöstä aamulla, johtuu siitä että silloin harvoin kun näin on käynyt niin mies on aina silloin kääntänyt asiat minun syykseni. Ja vasta ehkä parin päivän päästä pyytänyt anteeksi ja myöntänyt typeryytensä mutta silti muistanut mainita että kun minä olen ollut sellainen ja tällainen ja se otti häntä päähän jne....

Minähän kun naputan juurikin tästä eron määrästä jolle mies ei koe voivansa mitään. Se ahdistaa miestä. Hän kokee minun myös syyttävän häntä lasten pahoinvoinnista kun sanon että miehen pitäisi miettiä toisa työtä lastensa vuoksi....

Tätä "prässäämistä" mies ei kestä vaan pitää minua turhasta nalkuttavana.

Olemme olleet yhdessä 23 vuotta joten luulen tuntevani hänet vielä vaikka onkin poissa paljon kotoa.

AP

Vierailija
11/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kun huomautit toisesta naisesta. siksi se nyt kiukkuaa sulle. ikävää ettei osaa edes selvänä tulla kotiin, kun lapset odottaa: "mutku minä minä minä". aikunen ihminen.

minun mies on tullut yhden ainoan kerran umpihumalassa kotiin, ja sanoin sille, että jos toiste tulee, niin meidät menettää. siihen loppui örveltäminen.

jos siedät mieheltäsi humalassa vittuilua, samalla hyväksyt sen ja annat hänelle mahdollisuuden jatkossakin käyttäytyä niin. ei ole hyvä malli lapsille se. eivät opi puolustamaan omia rajojaan, tai sitten alkavat itse tehdä samaa.

Vierailija
12/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siedät humalassa vittuilua, tulet jatkossakin saamaan sitä osaksesi lastesi tottuessa siihen.

Tuo on aivan tyypillinen kuvioo perheessä, jossa on alkoholi-ongelma. Ensin riidellään (mies vittuilee), ja sitten pyydellään anteeksi ja elo on yhtä ruusua. Kunnes sama toistuu.

Mitä se miehesi tarkalleen ottaen vittuilee? Voisiko lapsesi pelot liittyä siihen?

Vierailija
13/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapset saavat?

Luultavasti lapset tapaisivat isäänsä paljon enemmän, jos eroaisitte ja mies saisi joka toinen viikonloppu-tapaamiset.

Suhdettanne tuskin kumpikaan teistä jäisi kaipaamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi