Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras mies yritti tarjota minulle kahvit :)

Vierailija
05.11.2011 |

Tuli vaan tuosta kahviketjusta mieleen, että äsken kun olin tyttöä harrastuspaikalta hakemassa, niin minulle ennestään tuntematon vasta paikkakunnalle muuttanut mies yritti tarjota mulle kahvit. Oletin hänen olevan tytön harrastuskaverin isä ja menin kättelemään ja esittelemään itseni. Mies oli just menossa ostamaan kahvia, ei ehditty kun nimet sanoa ja kysyi otanko minäkin. Kieltäydyin kohteliaasti, koska en juo kahvia lainkaan :).

En todella ajatellut, että tilanteessa olisi ollut mitään ihmeellistä, mutta nyt pisti miettimään, josko se olis vaikka musta kiinnostunut? Entä mitä mä teen jos ensi viikolla tapaankin samassa paikassa hänen vaimonsa? Pitäiskö mun kertoa, että mies yritti tarjota mulle kahvit, mutta kieltäydyin, kun en tahdo heidän väliin tulla ja omakin avioliitto on hyvällä mallilla :). Ja kai mun nyt pitää rehellisyyden nimissä omalle miehelle kertoa että yksi isä siellä mua vekottelee. Niin ja entä jos paljastuu, että mun mieskin on käynyt kahveja tarjoileen, kun usein sitä tekee ihan mun läsnäollessakin...

Kiitos sille ihanalle, joka piristi päivääni nostamalla kahviketjun :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harvinaisen petollinen mies kun kahveja yritti tarjota.

Vierailija
2/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin sen aloitus ja ne muutamat vastineet, jotka ovat sitä mieltä, että kahveja ei pitäis tarjota :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran juttelit hänen kanssaan, esittelit itsesi ja hän oli menossa itselleenkin ostamaan kahveja ja sinä satuit olemaan siinä lähettyvillä, on ihan normaalia että kohtelias ja hyväkäytöksinen mies kysäisee, että otatko sinäkin kahvit.

Ei tohon liity muuta, älä yrireagoi.

Se olisi eri asia, jos hän olisi tosta vaan kävellyt luoksesi ja pyytänyt kahville. Ilman että olisitte esittäytyneet, olleet jutuissa ensin.

Vierailija
4/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästä kahvin tarjoamisesta.

Vierailija
5/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään iskemistä. Suomessa kun normaalia taitaa olla vain vaivautunut kädenpuristus ja nimen örähdys, aina ei sitäkään. Sinäkin olit harvinaisen reipas, joten mieskin uskalsi olla.

Vierailija
6/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vähän yksinkertaselta, tai sitten tosisaan sun elämäs on todella tylsää..

Vierailija
7/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun näet sen miehen, kannattaa huutaa kovaäänisesti " mene pois, et saa multa pillua!"

Vierailija
8/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun se olis siihen kahvin tarjoamiseen jäänyt. Siinä oli vielä 10-15 min aikaa odotella, niin istuttiin kuule samaan pöytään ja juteltiin mukavia ja meillä oli jopa tosi hauskaa, ihan välillä ääneen naurettiin.

Ihan pakko tässä nyt on jotain olla. Niin ja jos mä en asiasta kerro kellekkään, niin takuulla se yks äiti, joka liittyi seuraamme ihan viimme minuuteilla, ja tunsi selvästi tän miehen ennestään, sanoo jollekin jotain. Onhan se nyt täysin sopimatonta, että ihmiset juttelee keskenään tuollaisissa tilanteissa :).

Vierailija
9/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon tämän ketjun aloitus liittyy. Tajuatte silloin asiayhteyden ja sen, että tämän viestin ap:n juttu on huumoria.

Aiempi viesti on otsikolla "Mieheni tarjosi naiskurssikaverilleen kahvit" tms.

Vierailija
10/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ette ota tätä liian av tyyliin :).

Vierailija
11/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kävi eilen aika hullusti, kun miespuolinen työkaveri tarjosi mulle 2 drinnkiä ja maksoi myös yhteisen taksimatkan. Tässä koitan kovasti miettiä, että mitä ihmettä maanantaina töissä teen! Pitääkö mun heti mennä aamusta sanomaan, että en aio hänen sänkyynsä mennä, vai odotanko iltapäiväkahviaikaan? Ja pitäiskö sanoa niin, että kaikki muut kuulee, koska tätä drinkkien tarjoamista oli todistamassa usea työyhteisön jäsen! Mitä jos he kaikki luulee, että meillä on nyt suhde? OU NOU!

Onneksi sinä ap ymmärsit kieltäytyä. Minä en ja nyt kaduttaa, kaikki kaatuu päälle. Syyllinen olo kotona, kun en ole vielä miehelle kehdannut tunnustaa :(

Vierailija
12/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on muutama vuosi sitten tarjottu baarissa siideri jonkun tuntemattoman miehen toimesta. Hän sanoi syyksi sen, että kerroin minua palelemaan tulleelle baarimikolle hänen olleen tiskillä minua ennen. Tilasi ja maksoi siitä hyvästä minullekin siiderin. Emme tosin esittäytyneet tai jutelleet sen enempää (paitsi minä tietysti kiitin juomasta) enkä muista nähneeni häntä enää koko loppuiltana. Mutta nyt olen silti varma, että se minun kohteliaisuuteni oli varmasti hänelle vain tekosyy. Oli kytännyt minua koko illan ja kyttäsi varmaan siiderin jälkeenkin, kun join sitä mieheni seurassa. Ties vaikka olisi nytkin ikkunan takana. Olen tosin sen jälkeen muuttanut kahdesti ja asun neljännessä kerroksessa. Mutta ei noista siiderintarjoajista tiedä.

Vierailija
13/13 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on normaalia. Onhan se hyväkäytöksisestä miehestä noloa ostaa vain itselle kahvi, jos yhdessä odotellaan lapsia harrastuksesta. Kahvi nyt ei jossain uimahallissa tms paljon maksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä