Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia raskaudessa että

Vierailija
05.11.2011 |

kroppa ei enää taivu? Tai siis tottakai ku maha kasvaa, mutta olen viikolla 26 ja jos esim. lattialla on lusikka ja alan sitä nostamaan, saan sen lusikan just ja just nostettuu... eli ts. menee ehkä pari viikkoo ni en sitä lusikkaa enää saa ylös... oon jo ihan kauhuissani!! Koska toi lusikka juttu sattui tänään töissä!! :O Siellä on tosi paljon kumartelemisia ja tavaroita säilytetään alimmissa hyllyissä ja niitten tavoitteleminen on työn ja tuskan takana jo nyt...

Oonko ainut jolla maha tulee eteen vai onks tää ihan normaalia? Normaalia ei ainakaan ole kysyä näin tyhmiä keskustelupalstalla :D :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai se maha tulee eteen, joillain aiemmin, joillain myöhemmin. Etkä kuule saa itse kenkiä jalkaan kohta, mä käytin koko loppuraskauden (talvella) pelkästään Reinoja :D Mutta eihän niitä tavaroita saakaan kumartamalla nostaa, vaan nostat jaloilla, meet siis kunnolla kyykkyyn niin maha mahtuu jalkojen väliin :)

Vierailija
2/2 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta että ei ollenkaan sujuisi niin sitten kyllä ihmettelen. Viikkoja 34 ja edelleen saan tavarat lattialta. Haara-asento ja sitten vaan polvia hiukka koukkuun ja hups. Lähtöpainossa 30kg liikaa ja olen lyhyt, joten mahaa kyllä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla