Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytetyn tietokoneen hinta

Vierailija
04.11.2011 |

Paljonko kehtaisin pyytää 2 v vanhasta HP:n vanhasta pöytäkoneesta? Koneessa ei vikoja, Windows vista, laajakuvanäyttö, langaton hiiri ja näppis, Office paketti löytyi myös. Tarkkoja speksejä en muista, mutta ei niillä väliä. Polttava dvd asema sekä muistikorttipaikkoja löytyi myös, maksoi uutena n. 900. Meni sukulaiselle, kehtaanko pyytää 500 vai 400?? En haluaisi olla ahne mutta en nyt ihan ilmaiseksikaan pois antaa viitsisi. Heille meni myös nahkadivaanini. Möin 5v vanha läppäri. 250e, ja se oli vielä Acer, käyttis uudelleenasennettuna..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi inhottavaa huijata sukulaisia. Toivottavasti joku heistä vedättää sua.

Vierailija
2/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tietokoneista jonkunkin verran tietävänä voisin heti sanoa että en maksaisi kun koneestas paljoa 200 euroa enempää.

Viimeisen kahden vuoden aikana on kuitenkin laitteet parantunu jo huomattavasti. Sun 400 tai 500 eurolla saa takuulla monin verroin paremman läppärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

max 200 jos oikein ystävän hinta niin 50 eur.

Vierailija
4/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha kone.

Tero

Vierailija
5/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietotekniikan hinta tulee masentavan paljon alas ja nopeasti... enpäs ole vähään aikaan katsellut mutta naurettavan halpaa nykyään. Ajttelin että näytön hinta voisi olla parin sadan tietämillä, mutei taida olla niinkään.. Ehkä teen kompromissin ja pyydän 350, sukulaisia voi aina vähän riistää, kun ei ne noista hommista niin ymmärrä..

ap

Vierailija
6/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietotekniikan hinta tulee masentavan paljon alas ja nopeasti... enpäs ole vähään aikaan katsellut mutta naurettavan halpaa nykyään. Ajttelin että näytön hinta voisi olla parin sadan tietämillä, mutei taida olla niinkään.. Ehkä teen kompromissin ja pyydän 350, sukulaisia voi aina vähän riistää, kun ei ne noista hommista niin ymmärrä..

ap

Se on sitä reilua sukulaisrakkautta. Mikään ei piristä paremmin kun vähän jymäyttää serkkua ja viedä sen rahat

Vierailija
7/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Se on sitä reilua sukulaisrakkautta. Mikään ei piristä paremmin kun vähän jymäyttää serkkua ja viedä sen rahat

Yhdessä olen ollut ja sen jälkeen olen hyvillä mielin kusettanut sukulaisilta rahat. Ei ole sukua pahempaa :D

Vierailija
8/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Yhdessä olen ollut ja sen jälkeen olen hyvillä mielin kusettanut sukulaisilta rahat. Ei ole sukua pahempaa :D

Noinhan se taitaa kyllä mennä :)

Vierailija
9/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun perusnäytön arvo on ehkä 50€.

Itse en ole vanhasta tietotekniikasta koskaan pyytänyt mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan