Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en saa smartballseja kivuttomasti sisään millään :(

Vierailija
08.11.2005 |

Ostin just smartballsit, ja eilen kokeilin. Ei menneet sisään kuin kauhean ähellyksen tuloksena (n.10min yritin laittaa niitä), ja silloinkin piti käyttää kilo liukkaria ja maata selällään. Onko nyt todettava että kuulat on mulle liian isot, ja hankittava pienemmät? Tuntuis äkkiseltään että jos jatkan tuota että työnnän ne puolipakolla sisään, niin värkki vaan löystyy eikä kehity..

Sanokaa joku jolla on näistä enemmän kokemusta!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haulla löydät.

En tiedä, harmittaa kun tilasin :(

Vierailija
2/9 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Jussi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää niitä tunkea itseesi, ihan totta, mene katsomaan peiliin ja kysy mikä minua vaivaa? Ei mainoksiin pidä uskoa, ne vaan haluaa sun rahat. Ja nimi jo kertoo kaiken" smart" balls, ihan totta, mene tekeen jotain järkevämpää.

Vierailija
4/9 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei kokemusta noista smart balleista, mutta suosittelen lämpimästi semmoisia suikulan mallisia kuulia (ei pyöreitä), ennen sai ainakin Instruista!

Niitä on muistaakseni 4 tai 5 eri kokoista kuulaa siinä rasiassa ja pienemmällä voi aloittaa!

Vierailija
5/9 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin myös, että fysioterapeutit suosittelevat nimen omaan pikemmin näitä suikulan mallisia kuulia, koska kun emättimen seinämät on poimuisia, niin pyöreät pallot pysyvät helpommin ilman lihastyötä niissä poimuissa. Mutta suikulan mallisia täytyy todella lihaksilla puristaa, että pysyvät ja samlla lihakset siis saa harjoitusta.

-7-

Vierailija
6/9 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti täytyy harkita vielä. Olen kyllä synnyttänyt joten ei kai tiukkaa tekis sulloa ne sisuksiin..

Vierailija
7/9 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa, vaan kuvittelin että ne sopis mullekin.. Taidanpa hommata pienemmät.

-ap

Vierailija
8/9 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 2 kertaa olen synnyttänyt. Ja alle vuos viimeisimmästä synnytyksestä oli, kun kauhistuneena lueskelin niistä. Tuskin se pimpsan koko synnyttämisestä on kiinni.

Vierailija
9/9 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi