Olen syvästi harkinnut häpyhuulien pienentämistä. Onko siihen tarvetta? (kuva)
En ole vielä edes synnyttänyt nainen, mutta tunnen häpeää häpyhuulistani. Jo teinistä asti ne ovat olleet tuon näköiset. Yleensä katkaisen suhteeni miehiin juuri ennen kuin on aika mennä sänkyyn :(
Tämä vaivaa kovasti itsetuntoani. Millaiseksi ne muuttuvat, kun synnytän (jos synnytän)?
http://aijaa.com/v.php?i=009128995882.jpg
Hävettävä kuva.
Kommentit (100)
" ei siinä oo mitään erikoista" t. mun mies. Vai onkohan mun oma p*llu sitten jotenkin vääränlainen ? Enpä oo koskaan ajatellut asiaa ...
minunkin mies näki tuon kuvan ja sanoi "mitäs kauheaa noissa nyt sitten on?"
Eli tuskimpa miehet nuita rumina pitää. Peruspimppi.
Mun miehen mielestä kamala. Sanoi kun näytin kuvaa "yök, miks sä kattelet tollasia kuvia!? Hirvee tursake josta on kieli ulkona.." Mun mielestä taas aika normivärkki, en lähtis leikkelee.
jotka kaunista pimppiäsi moittivat, ovat tuskin koskaan naista livenä alastomana nähneet. Tuo on aivan upea. Julistan sen nyt kirurgivapaaksi alueeksi.
Pilluja olen nähnyt enemmän kuin sinä syönyt pottuja mutta karvaton vittu ei vaan ole kaunis ainakaan tässä tapauksessa, muuten on.
Vaikka olen nainen niin minusta sopii hyvin pitää posliinina. Millä muuten poistat karvat ap?
jotka kaunista pimppiäsi moittivat, ovat tuskin koskaan naista livenä alastomana nähneet. Tuo on aivan upea. Julistan sen nyt kirurgivapaaksi alueeksi.
Pilluja olen nähnyt enemmän kuin sinä syönyt pottuja mutta karvaton vittu ei vaan ole kaunis ainakaan tässä tapauksessa, muuten on.
Vaikka olen nainen niin minusta sopii hyvin pitää posliinina. Millä muuten poistat karvat ap?
Poistan ihan sheiverillä ja intiimihygieniaan tarkoitelulla suihkusaippualla. Huono, mutta saa kelvata. Kerran kokeilin yhtä karvanpoistoon tarkoitettua vaahtoa, mutta oli liian voimakasta iholle.
Olen ajatellut, että voisin kokeilla vahausta tai sokerointia,.
eli syön vähintään 5 perunaa/päivä. Lisäksi, et vissiin huomannut tuota "livenä" sanaa? Alastonsuomi etc. sivuilla nähtyjä ei lasketa :)
Anyway, olen kanssasi samaa mieltä, karvattomuus tekee tuosta kokonaisuudesta broilerin näköisen, mutta itse toosa on nätti.
mut en uskalla kattoa kuvaa.Mitä jos siitä jää trauma mun sieluun??? Onko varmasti normaali?Mä kerran avasin kuvan kun joku pepustansa puhui ja siinä olikin joku koripallo tungettu reikään.
Kun susta tulee vanha ja lihava, sun uloimmat häpyhuulet paisuu rasvan vaikutuksesta, mut noi sisemmät pysyy ennallaan. Niinpä sisemmät piiloutuu uloimpien sisään enemmän kuin nyt.
Ja vaikka pysyisit kauniina ja hoikkana, sun pillus on tuollaisenaankin aivan jees.
Olen edelleen kahden vaiheilla. Toisaalta tuntuu, että ei leikkausta, mutta sitten leikkaus tuntuu parhaalta ratkaisulta.
Älä hyvä nainen leikkauta! Itse ainakin tykkään isoista häpyhuulista joita voi imeskellä ja nuolla paljon enemmän kuin pelkästä viivasta. Jos seurustelisin sinun kanssasi olisin oikein tyytyväinen.
Nyt näkee oikeasti kuinka isot ovat
http://aijaa.com/v.php?i=001059007315.jpg
Ruma lortto
http://aijaa.com/v.php?i=002289007316.jpg
mee seuraaville seksimessuille esittelemään pillua niin rauhotut vähän...
Miten munan saa tuommoseen härpäkkeeseen sihdattua sisään ettei nuo lörpöt mene ruttuun ja sisäpuolelle munan mukana?
Seisontakuvan voin ottaa joskus muutoin.
Seisontakuvan voin ottaa joskus muutoin.
ja kommentti oli että "ihan sievältä näyttää".
Itsellänikin ja ajelen karvat minäkin.
Meitsillä on pienemmät sisemmät, mutta isommat ulommat.
Mutta miten tossa yhdessä kuvassa näytti erilaiselta, ihan kun olis lähössä lentoon?
Toisessa kuvassa taas rutussa.
No mut kuitennii en mä noita menis leikkelemään. Sullon ap ihan fine pillu.
Näytti siksi siltä, koska levitin niitä jolloin koon näkisi paremmin.
aika samanlainen pimpsa kuin ap:lla. Eikä Saana näytä sitä häpeävän.
Kuvia löytyy ja seksimessuillakin on käynyt sitä esittelemässä.
Jos hankaa tai yhdynnässä taipuvat sisään niin sitten harkitse. T: mies joka seurustellut isohäpyhuulisen naisen kanssa
Minusta näyttivät ihan normaaleilta. Itsellänikin on melkein samanlaiset.
Jos sinua häiritsevät, niin ihmettelen miksi olet poistanut karvoituksen - eikös nuo nyt oikein loista esille, helppohan ne olisi karvojen väliin "piilottaa" jos siltä tuntuu.