Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syvästi harkinnut häpyhuulien pienentämistä. Onko siihen tarvetta? (kuva)

Vierailija
03.11.2011 |

En ole vielä edes synnyttänyt nainen, mutta tunnen häpeää häpyhuulistani. Jo teinistä asti ne ovat olleet tuon näköiset. Yleensä katkaisen suhteeni miehiin juuri ennen kuin on aika mennä sänkyyn :(

Tämä vaivaa kovasti itsetuntoani. Millaiseksi ne muuttuvat, kun synnytän (jos synnytän)?

http://aijaa.com/v.php?i=009128995882.jpg

Hävettävä kuva.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttivät ihan normaaleilta. Itsellänikin on melkein samanlaiset.

Jos sinua häiritsevät, niin ihmettelen miksi olet poistanut karvoituksen - eikös nuo nyt oikein loista esille, helppohan ne olisi karvojen väliin "piilottaa" jos siltä tuntuu.

Vierailija
62/100 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ei siinä oo mitään erikoista" t. mun mies. Vai onkohan mun oma p*llu sitten jotenkin vääränlainen ? Enpä oo koskaan ajatellut asiaa ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin mies näki tuon kuvan ja sanoi "mitäs kauheaa noissa nyt sitten on?"

Eli tuskimpa miehet nuita rumina pitää. Peruspimppi.

Mun miehen mielestä kamala. Sanoi kun näytin kuvaa "yök, miks sä kattelet tollasia kuvia!? Hirvee tursake josta on kieli ulkona.." Mun mielestä taas aika normivärkki, en lähtis leikkelee.

Vierailija
64/100 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kaunista pimppiäsi moittivat, ovat tuskin koskaan naista livenä alastomana nähneet. Tuo on aivan upea. Julistan sen nyt kirurgivapaaksi alueeksi.

Pilluja olen nähnyt enemmän kuin sinä syönyt pottuja mutta karvaton vittu ei vaan ole kaunis ainakaan tässä tapauksessa, muuten on.

Vaikka olen nainen niin minusta sopii hyvin pitää posliinina. Millä muuten poistat karvat ap?

Vierailija
65/100 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kaunista pimppiäsi moittivat, ovat tuskin koskaan naista livenä alastomana nähneet. Tuo on aivan upea. Julistan sen nyt kirurgivapaaksi alueeksi.

Pilluja olen nähnyt enemmän kuin sinä syönyt pottuja mutta karvaton vittu ei vaan ole kaunis ainakaan tässä tapauksessa, muuten on.

Vaikka olen nainen niin minusta sopii hyvin pitää posliinina. Millä muuten poistat karvat ap?

Poistan ihan sheiverillä ja intiimihygieniaan tarkoitelulla suihkusaippualla. Huono, mutta saa kelvata. Kerran kokeilin yhtä karvanpoistoon tarkoitettua vaahtoa, mutta oli liian voimakasta iholle.

Olen ajatellut, että voisin kokeilla vahausta tai sokerointia,.

Vierailija
66/100 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli syön vähintään 5 perunaa/päivä. Lisäksi, et vissiin huomannut tuota "livenä" sanaa? Alastonsuomi etc. sivuilla nähtyjä ei lasketa :)

Anyway, olen kanssasi samaa mieltä, karvattomuus tekee tuosta kokonaisuudesta broilerin näköisen, mutta itse toosa on nätti.

Vierailija
67/100 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en uskalla kattoa kuvaa.Mitä jos siitä jää trauma mun sieluun??? Onko varmasti normaali?Mä kerran avasin kuvan kun joku pepustansa puhui ja siinä olikin joku koripallo tungettu reikään.

Vierailija
68/100 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun susta tulee vanha ja lihava, sun uloimmat häpyhuulet paisuu rasvan vaikutuksesta, mut noi sisemmät pysyy ennallaan. Niinpä sisemmät piiloutuu uloimpien sisään enemmän kuin nyt.

Ja vaikka pysyisit kauniina ja hoikkana, sun pillus on tuollaisenaankin aivan jees.

Vierailija
69/100 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen kahden vaiheilla. Toisaalta tuntuu, että ei leikkausta, mutta sitten leikkaus tuntuu parhaalta ratkaisulta.

Vierailija
70/100 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä nainen leikkauta! Itse ainakin tykkään isoista häpyhuulista joita voi imeskellä ja nuolla paljon enemmän kuin pelkästä viivasta. Jos seurustelisin sinun kanssasi olisin oikein tyytyväinen.

Vierailija
71/100 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
72/100 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee seuraaville seksimessuille esittelemään pillua niin rauhotut vähän...

Miten munan saa tuommoseen härpäkkeeseen sihdattua sisään ettei nuo lörpöt mene ruttuun ja sisäpuolelle munan mukana?

Vierailija
73/100 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisontakuvan voin ottaa joskus muutoin.

Vierailija
74/100 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisontakuvan voin ottaa joskus muutoin.

Vierailija
75/100 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kommentti oli että "ihan sievältä näyttää".

Vierailija
76/100 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin ja ajelen karvat minäkin.

Vierailija
77/100 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsillä on pienemmät sisemmät, mutta isommat ulommat.

Mutta miten tossa yhdessä kuvassa näytti erilaiselta, ihan kun olis lähössä lentoon?

Toisessa kuvassa taas rutussa.

No mut kuitennii en mä noita menis leikkelemään. Sullon ap ihan fine pillu.

Vierailija
78/100 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti siksi siltä, koska levitin niitä jolloin koon näkisi paremmin.

Vierailija
79/100 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika samanlainen pimpsa kuin ap:lla. Eikä Saana näytä sitä häpeävän.

Kuvia löytyy ja seksimessuillakin on käynyt sitä esittelemässä.

Vierailija
80/100 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankaa tai yhdynnässä taipuvat sisään niin sitten harkitse. T: mies joka seurustellut isohäpyhuulisen naisen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän