Kaikki vauvat ei todellakaan ole söpöjä
vauvoissa on eroa kuin muissakin ihmisissä.ei ole epätavallista olla mielipidettä vauvoista.jotkut vauvat näyttää rumilta sumopainijoilta ja vanhoilta papoilta ryppysine naamoineen.joidenlin vauvat on oikeesti kaikkea muuta ku sulosia ja sen näkee tyhmäki mutta ei tietenkää pidä suoraa kellekkää möläyttää. Jokaiselle oma on se kaunein vaikka rumalta näyttäiski. Sitten on näitä ylisulosia lapsia joita ei voi vastustaa.vauvoja on niin erilaisia.mutta on ihan tavallista luoda mielipide myös vauvoista.ei vaan kaikki ole niin söpöjä ja se on tosiasia. Samoja kokemuksia?
Kommentit (11)
olemaan hiljaa jos ei ole mukavaa sanottavaa. Sen voisi opettaa myös täällä palstaileville joka kerta kansikuvavauvan haukkuville katkerille mammoille, joiden oma lilli ei päässyt sinne.
Mä voin kyllä ihan rehellisesti sanoa, etten ole ikinä nähnyt rumaa vauvaa.
Ei ole sen ihmeellisempi ihminen kuin aikuinenkaan.kaikissa meissä on eroja, lapsi ei ole aina kaunis ollakseen lapsi.se ei ole syy. Onko joku nii tollo että väittää lihavan ja ruttuisen vauvan olevan oikeesti samalla viivalla ulkonäöllisesti ku ruskeasilmäinen kiharatukkainen söpöläinen? Naurettavaa että kaikki käy kunhan se on lapsi,sitten kun ei ole lapsi niin ääni muuttuu kellossa :)
On tosi naurettavaa tekopyhäillä sanomalla, että kaikki olisi söpöjä. Eihän lapset muutenkaan ole kaikki söpöjä. Ei sitäkään tarvitse tietysti ääneen sanoa, jos lapsi on ruma, mutta ei tarvitse valehdellakaan.
en mä yleensäkään jokaisen vastaantulijan kohdalla mieti, onko ruma vai kaunis. Se ei vaan mun mielestä ole tärkeää. Ulkonäön perusteella voin yrittää päätellä jotain luonteesta tms.
Ylipäänsä täysin asiatonta alkaa arvostelemaan pieniä ihmisen taimia ulkonäön perusteella. Ollaan me aikuiset kannustavia ja rohkaisevia ja yritetään osaltamme rakentavasti tukea kasvamaan tässä ulkonäköä tuijottavassa maailmassa.
et tytöt on miltei poikkeuksetta rumempia kuin pojat.En menis niin pitkälle kuin joku aiemmin joka haukkui mulattilapset mut kyl se vaan niin on et mitä tummempi tyttölapsi sen rumempi.
vauva. Jossain kuvassa oli intialainen vastasyntynyt ja jestas, se oli kyllä rumin lapsi minä olen koskaan nähnyt.
Mua on opetettu olemaan hiljaa jos ei ole mukavaa sanottavaa. Sen voisi opettaa myös täällä palstaileville joka kerta kansikuvavauvan haukkuville katkerille mammoille, joiden oma lilli ei päässyt sinne.
Kaikesta ei ikinä voi olla positiivista sanottavaa. Esim. mitä jos töissä vaikka pitäisi antaa palautetta väärästä toiminnasta? Onko se positiivista? No ei ole, mutta palautetta on pakko antaa. Tuollainen ajattelu juuri ruokkii tätä tyypillistä suomalaista kyräilymentaliteettia. Turpa auki vaan, jos on jotain sanottavaa!
vauvoissa on eroa kuin muissakin ihmisissä.ei ole epätavallista olla mielipidettä vauvoista.jotkut vauvat näyttää rumilta sumopainijoilta ja vanhoilta papoilta ryppysine naamoineen.joidenlin vauvat on oikeesti kaikkea muuta ku sulosia ja sen näkee tyhmäki mutta ei tietenkää pidä suoraa kellekkää möläyttää. Jokaiselle oma on se kaunein vaikka rumalta näyttäiski. Sitten on näitä ylisulosia lapsia joita ei voi vastustaa.vauvoja on niin erilaisia.mutta on ihan tavallista luoda mielipide myös vauvoista.ei vaan kaikki ole niin söpöjä ja se on tosiasia. Samoja kokemuksia?
Mutta kirjoitustyylistä päätellen niin on sen kirjoittajakin.
http://aijaa.com/v.php?i=004588607467.jpg
on söpö.