Lue keskustelun säännöt.
Meidän rotukissa sai ekat pentunsa. Otin siitä sitten kuvan,
03.11.2011 |
jonka aion laittaa joulukortiksi. Pennuilla on tonttulakit, jotka olen ommellut. Kisailevat pienen joulukuusen ympärillä. Eihän tämä vain loukkaa ketään?
Ollaan lapseton pariskunta, jos sillä on vaikutusta vastaukseenne...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mäkin olen niin allerginen, että saan jo korteista pahan hengenahdistuksen. Ap, on vastuutonta leikkiä toisten terveydellä!