Tietääkö kukaan, milloin "Vallan linnakkeen" toinen kausi alkaa Suomessa?
Paras sarja, mitä olen nähnyt koskaan. Tosin tasolla taipumus laskea, kun sarjaa jatketaan. Mulle vaan tuli oikeesti ihan haikea olo kuin loppui. Se vaan oli niin valtavan hyvä. Snif;(
Kommentit (5)
paine perheen ja työn ristitulessa. Enemmän ihmettelin sitä Philippiä. Se nyt olisi voinut joustaa enemmän, kun "määräaikaispestistä" kuitenkin kyse. Paras sarja, ever.
Todella haikea ja mietteliäs olo jäi. Se Birgitte oli niin idealistinen ja perhe-elämä idyllistä ja lopussa kaiken uhraa. Ystävätkin. Mutta hyvä kun oli tuollainen loppu, pelkäsin jotain helppoa pikaloppua. Hyvät näyttelijätkin.
FST näyttää Vallan Linnakkeen ("Borgen") toisen tuontatokauden 10 jaksoa alkaen 28.3.2012. Jaksot pyörivät parhaillaan Tanskassa. Tiedon sain FST:ltä. Suuren suosion vuoksi 3. kausikin on ainakin vahvassa harkinnassa. hh
Tanskalaiset sarjat on usein tosi hyviä. Tiistaisin tulee Henkivartijat, joka on myös ihan lupaava sarja.
Vallan linnake loppu oli tosi surullinen, mutta kuitenkin toivoa täynnä. Odotellaan maaliskuuta!
Toivottavasti TVFemma on käynyt shoppailemassa Köpiksessä.
Sarja oli yksi parhaista. Murhakomission ja sen Sarah Lund -jutun jälkeen. Tanskalaiset osaa.
Petyin kyllä pääministerin kylmyyteen. Itse en ikinä, ikinä olisi uhrannut perhettäni uralle tai politiikalle. Mutta näinhän moooonet miehet tekevät.
Mutta totta ap, aivan huippu sarja.