Laihduttaminen on rasittavaa...
varsinkin, kun lähestyy jotain pyöreää lukua, tuntuu että se on ihan lähellä, mutta ei meinaa sitten millään mennä rikki... prkl.
Jotain positiivista kuitenkin siinä, että BMI enää 25 ja risat...
Kommentit (3)
Auttaisiko tuohon ajatusmaailman muuttaminen?
Juttelin työkavereiden kanssa ja kaikilla syöminen oli nälän tunteen poistamista, vain minä olin sellainen jolle syöminen oli elimistön polttoainetta. Eli syön joskus jopa niin että jään edelleen nälkäiseksi ja se ei haittaa yhtään.
Eikä ole ikinä tarvinnut laihduttaa.
Mä olen eri mieltä. Laihdutusvaihe oli helppo ja kiva mutta odotapas kun tulet siihen vaiheeseen kun paino olisi tarkoitus pitää siinä saavutetussa.
Tämä on jatkuvaa tasapainoilua. Ja mä kieltäydyn jojoilemasta :D
Mutta tämä raskauskilojen laihduttaminen on uutta, kun ekasta lähtivät ihan itsekseen imettäessä... tokasta sitten ei... No, kyllä tämä tästä. Kesällä jo pidin "vapaata" heinä ja elokuun, eikä paino ollut noussut, tai no ehkä 800 grammaa, mutta taisi johtua lähinnä siitä, että söi normaalisti eikä salaattilinjalla. Nyt sitten syyskuun alusta taas homma jatkunut. Jospa sitä olis vuoden vaihteessa jo jossain kuosissa...
Mä olen eri mieltä. Laihdutusvaihe oli helppo ja kiva mutta odotapas kun tulet siihen vaiheeseen kun paino olisi tarkoitus pitää siinä saavutetussa.
Tämä on jatkuvaa tasapainoilua. Ja mä kieltäydyn jojoilemasta :D