Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten onnistuu uusi liitto, jos vaihtaa lennossa?

Vierailija
02.11.2011 |

Tuttavapiirissä tapahtui ero niin, että mies muutti suoraan toisen naisen luo. Nyt kauhea vääntö exän kanssa eroasioista ja lapsista. Samaan aikaan mies kuitenkin rakentaa uutta avoliittoaan uuden kanssa. Ihmettelen vain vieressä kuinka se on henkisesti mahdollista. Siis tehdä samaan aikaan eroa ja rakentaa uutta suhdetta. Mulla ei riittäisi paukut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen soppa.Ihmettelen miten raskaana oleva yksin jätetty nainen pärjää.Se äijä on sika mieheksi.Toisaalta tää ei oo eka kerta kun bi-seksuuali mies menee mihin sattuu..taitaa olla joku ikäkriisi,sen verran kakru tää uus muijansa että en voisi kuvitella suhteen kestävän enää kauaa.Vuokrasopimus päättyy ens heinäkuussa.Ikeasta ostivat huonekalut,et jos ero tulee pääsee halvalla eroon koko sotkusta.

Vierailija
2/4 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...LAASTARIA...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole enää tuoretta vaan vanhalta vaikuttaa.Loppu häämöttää..mutta ei muuta kuin uutta suoleen kun vanha kuolee.

Vierailija
4/4 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin naisilla. Kavereissani on kaksi sellaista naista jotka hyppäävät suhteesta toiseen. Ja kyllä ne entisten suhteiden käsittelemättömät asiat tulee niihiin uusiin suhteisiin.

Vaikka eihän nämä naiset toki itse sitä huomaa. Surullista katseltavaa kun ovat löytäneet jälleen sen ihanan miehen ja sitten ihmetellään muutaman vuoden päästä miksi kaikki on niin vaikeaa ja erotaan ja otetaan uusi jne. jne.

Kuluttavaa minusta. Ovat itse kyllä myöntäneet etteivät osaa olla yksin (kun eivät ole koskaan olleet).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi