Mitä tehdä, kun uusi miesystävä alkaa etääntymään?
Eli onko peli menetetty, kun mies alkaa selkeästi ottamaan etäisyyttä, vaikka sanoo haluavansa edelleen seurustella?
Uusi muutaman viikon takainen miesystäväni oli aluksi tosi innoissaan ja aloin itsekin pikkuhiljaa rakastumaan häneen. Hän itse ehdotti, että alamme seurustelemaan.
Nyt mies kuitenkin haluaa paljon enemmän omaa aikaa kuin aikaisemmin, eikä tunnu kaipaavan minua juurikaan. Hän ei ikäänkuin näe enää laisinkaan "vaivaa" eteeni, toisin kuin ennen. Hän on kuitenkin edelleen selkeästi suojeleva ja mustasukkainen (positiivisella tavalla, ei mitenkään siis ylimustis), jos muut miehet osoittavat minulle huomiota esim. ollessamme ulkona isolla porukalla.
Mitä kannattaisi tehdä? Viheltää peli poikki, ennenkuin poltan näppini pahemman kerran? Lasteni takia (emme ole tavanneet toistemme lapsia, btw, sen teimme kumpikin selväksi jo alussa, että lapsia ei sotketa tähän) en halua romahtaa sydänsuruihin, kaipaan vakaata suhdetta, jossa voin olla oma itseni ilman mitään pelejä. Olen itse todella ihastunut, kaipaan häntä ja haluan olla hänen seurassaan kovasti. Tunne vaan ei jotenkin ole täysin molemminpuoleinen. Sattuu ja itkettää. : (
Perkele.
Kommentit (2)
Olisi ihanaa saada mies taas haluamaan seuraani oikeasti. Harmittaa. pelien pelaaminen on niin suolesta.
Ap
en jaksa mitään pelejä joten varmaan kysyisin suoraan. Ja vaatisin rehellistä vastausta. Toinen vaihtoehto on tietysti koittaa tehdä mies mustasukkaiseksi ja olla vastaamatta yhteydenottoihin jne mutta ainakaan itse en jaksa enää tuollaista..