Tyttäreni bestis on saanut toisen ystävän
ja nyt vasta lapseni rohkeni kertomaan minulle mitä hänen kodissa tapahtuu. Kuulemma ei aikaisemmin rohkennut kertomaan minulle kun pelkäsi että kieltäisin yokyläilyt jne.
Mutta nyt lyhyesti, hänen äiti tulee kotiin myohään ja kännissä ja kerran kun hän tuli niin sanoi lapselleen että pojat vielä tykkää tuosta ja osoitti oman tyttärensä rintoihin, ja minun lapselleni et pojat sitten tykkää sinusta vyotärostä alaspäin.
Siis lapseni on 13 ja tämä bestis on 12.
Ja hänen veli oli kerran sulkenut kännissä olevan äidin toiseen huoneeseen kun kerran ei kestänyt häntä. Tiedän hänestä sen verran että sai ensimmäisen lapsensa 19 vuotiaana ja toisen sitten noin 4 vuotta myohemmin. He asuvat vuokralla jne jne. äiti aika harvoin kotona iltaisin.
Tuntuu pahalta kun lapseni on nyt yksin ilman ystävää. Ystävyys sentään oli aika kiva, paitsi lapsi osittain asui meillä. Mutta olen hiukan loukkaantunut kun hän sanoo että ei halua tulla meille koska ei enään pidä meistä
Kommentit (6)
Itselläkin oli monta parasta kaveria 5-6 luokilla ja aina välillä vaihtui se kenen kanssa hengasi eniten.. Mutta kyllä sun tyttö löytää varmasti uuden bestiksen jos entinen kaveri on törkeä että hylkää vanhat kaverit uuden takia. Ystävykset vaihtuu, mutta pääasia että on ystäviä :)
Vaikuttaa muutenkin aika hankalalta tuo ystävän perhe, joten en senkään vuoksi surisi menetettyä ystävää. Itse olisin tyytyväinen jos oma tyttö ei viettäis aikaa juopottelijan kodissa vaan kavereiden kodissa olisi turvallista olla.
ei enää ole entisten bestisten kanssa ystäviä, vaan ns. kemiat ei enää kohtaa. Omankin tyttäreni bestis vaihtui 12-vuotiaana.
sain ekan lapseni 19 v. ja asutaan vuokralla! Ja vieläpä kaupungin vuokra-asunnossa! Olen korkeasti koulutettu ja lapseni fiksuja. Minulla myös 12 v tytär, joka väsyi bestikseensä ja on nyt eri porukassa. Ja tämän "hylätyn" äiti on nyt kolme kuukautta kulkenu juoruamassa meistä kaikenmaailman paskaa. Opeta lapses sietämään pettymyksiä ja sivistyskään ei ole pahitteeksi. Viestistäsi näkee, että olet vähän koulutettu ja elät miehen rahoilla kuvitellen olevasi muita parempi. Ehkä tämä heijastuu tyttäreesikin. Ja vuokralla asumisesta.. Meillä kahden aikuisen hyvät tulot, edullinen asunto eikä senttiäkään velkaa!!
Meillä kahden aikuisen hyvät tulot, edullinen asunto eikä senttiäkään velkaa!!
Minkä takia te asutte sitten kaupungin vuokra-asunnossa, jotka ovat lähinnä tarkoitettu sosiaaliseen asuntotuotantoon? Kyllä ainakin pk-seudulla tunnistaa heti luuserin, jos asuu nimenomaan kaupungin vuokra-asunnossa. Tai sitten mamu.
Meillä kahden aikuisen hyvät tulot, edullinen asunto eikä senttiäkään velkaa!!
Minkä takia te asutte sitten kaupungin vuokra-asunnossa, jotka ovat lähinnä tarkoitettu sosiaaliseen asuntotuotantoon? Kyllä ainakin pk-seudulla tunnistaa heti luuserin, jos asuu nimenomaan kaupungin vuokra-asunnossa. Tai sitten mamu.
Talossamme EI ole tulorajoja ja kaupungin asunnot EI automaattisesti ole ongelmaperheille tai vähävaraisille. Ja miksikö asumme näin? Ei ole omistamisen tarvetta. Perimämme kiinteistö on siirretty lapsille pesämunaksi. Nyt suunnitellaan sapattivuotta jenkeissä. Että tyylinsä kullakin. Voit toki opettaa lapsillesi, että vaan köyhät ja mamut asuu vuokralla. Pettymys ja kateus vaan on todella kova kun pankkitili voikin olla paksumpi kuin teidän velallisten perheessä. Ja juu ihan pk-seudulla ollaan. Naapurina ollut arkkitehtiä, näyttelijää, poliisia ym kuvaamasi rupusakkia.
Että oikein vuokralla... No ehkä hän ei enää (ei "enään") pidä teistä, jos olette selkeästi osoittaneet olevanne ylempänä heitä. Ette ilmeisesti asu sentään vuokralla??