Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taas finninaama!

Vierailija
01.11.2011 |

Miksi?

Lopetin pillerit kesällä (söin niitä n.2 vuotta), voisiko tällä olla osuutta asiaan? ennen pillerien aloittamista ei finneja ollut tai paremminkin näppyjä nämä ovat.. Mutta nyt on. Ihan kaameeta, tuntuu kuin olisi teini-ikäinen taas!

Ja ikää siis minulla 30v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin alkoi uusi ja pahempi teini-ikä kun lopetin pillerit. Kokeilin kaikkea, jopa antibiootteja mutta maha ei kestänyt niiden syöntiä. Sitten testasin Vichyn normaderm ihonhoitosarjaa ja se auttoi :)

Vierailija
2/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvelinkin. Mutta ei mulla teininäkään ollut näin huono iho :( Ja aiemminkin oon syönyt pillereitä ja lopettanut eikä oo tämmöstä tullut. tyhmää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jA IHOSI ON PARIN VIIKON JÄLKEEN HYVÄSSÄ KUNNOSSA.

Oma kokemus.

Vierailija
4/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tarkoitettu sekaiholle?

minun ihoni on tosi kuiva, ja ihottumaa tulee herkästi. nyt myös näppyjä..

Vierailija
5/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihan shokissa asian kanssa! Vichyn normaderm ei mulle ole auttanut. Olen ajatellut, etten voi muuta kuin varata ajan ihotautilääkärille. Kaikki lääkkeet akneen voi olla ongelma, koska vauvaa toivomme. Onko muilla kokemusta lääkkeistä näissä tapauksissa? Ei mullakaan nimittäin teininä näin hurjaa iho-ongelmaa ollut!

Vierailija
6/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla oli näköjään melkoinen kirjoitusvirhe aijemmin.

Tietyt kauneushoitolat myy. Voi myös tilata netistä.

Vierailija
7/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä 28v. ennen en ollut finninaama sitten lopetin pillerit, ja finnejä alkoi tulla,, sitten tulin raskaaksi siitähän finnit innostuivat! menin ihotautilääkärille, ja sain skinoren voidetta kasvoille, joka auttoi vähän. ja se suositteli että ei rasvaa naamaansa ollenkaan jos on ihan pakko, pitää olla tosi kevyttä naamarasvaa.. säästääpähän rahaa ku ei tarvia voiteita enää ostella :) ja nyt on vauva syntynyt ja naama parantunut pikku hiljaa,, pitääs vaan keksiä mitä ehkäisyä alkaa käyttää, ei enää pillereitä finnien takia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi