Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatteko tällaisen ihmistyypin?

Vierailija
06.06.2008 |

Yrittää aina jotenkin päteä tai piilovittuilla, en ole tunnistanut kummasta on kyse.

Esimerkkinä: On luonnostaan sellainen tummemman- , kauniinvärinen iholtaan. Itse olen vaalea ja tosi valkoinen. Sovittaa mekkoa ja sanoo, että ei voi käyttää kun jalat ovat niin kalpeat. Aha. Olin juuri aiemmiin kehunut, miten kauniin ruskeat jalat hänellä on ja sanonut, että inhottaa kun rusketun niin huonosti.

Minulla on aika huono iho.. Hänellä ei. Valittaa olematonta couperosaa ja finnejä, joita ei tosiaan ole.

On samanlainen muissakin asioissa kuin vain ulkonäköön liittyvissä - tuntuu, että hänen pitää aina yrittää "panna paremmaksi" asiassa kuin asiassa.

Hän myös matkii, eli ostaa perässäni usein tismalleen samanlaisia vaatteita jne. Minua ei haittaa, mutta ihmetyttää..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se moittii itseään kun sillä on huono omatunto kun se näkee olevansa nätempi ku sä

Vierailija
2/3 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meillä ole ulkonäöllisesti mitään tasoeroa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kun mulla oli pitkään jatkunutta hiustenlähtöä ja olin ihan suruissani siitä, hän aina leiskautteli hiuksiaan ja hehkutteli kun ne ovat niin pitkät ja kasvavat nopeasti. Myös kommentoi kuinka minun hiuksistani selvästi huomasi ohentumisen jne. Nyt tulee mieleen muidenkin kavereiden kommentteja, kun mulla oli akne, niin yksi aina valitti omaa yhtä pientä ja huomaamatonta näppyläänsä joka nyt silloin sattui olemaan naamassa... En tiedä syytä sitten, lieneekö ihan vaan ilkeys? Myöskään minulla ja näillä henkilöillä ei ole ulkonäössä juurikaan eroa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi