poltatko tupakkaa?
poltatko tupakkaa? N/m? Ikä? Monta lasta? Koska aloitit polttamaan raskauden jälkeen? Vai poltitko raskaana ollessa? Imetyksen aikana? Monta menee päivässä? Onko tullut ilkeitä katseita? EI KIITOS SITTEN MITÄÄN TERVEYSVALISTUSTA. kaikki me tiedämme tupakoinnin haitat. Itseäni tämä mietityttää paljon ja tuntuu että kukaan äiti ei polta. Tupakoiva äiti=huono äiti..?
Kommentit (3)
Nainen, kohta 30v. olen polttanut 16-vuotiaasta lähtien, yksi lapsi Koskaan en ole polttanut mitään askia päivässä, aikuisiällä olen polttanut yleensä iltaisin pari tupakkaa ja sitten kun olen viihteellä. Kokonaan ole ollut polttamatta raskauden ja lyhyeksi jääneen imetyksen (muista syistä) lisäksi reilun vuoden. Uudelleen aloitin melko pian imetyksen päättymisen jälkeen enkä ole nähnyt tarpeelliseksi lopettaakaan koska poltan tosiaan sen 1-2 tupakkaa päivässä, joskus enemmän jos sattuu kahville tulemaan esimerkiksi kaveri joka polttaa myös.
Ei tupakointi tee äidistä huonompaa äitiä, mutta itseäni harmittaa tyttärenä se että oma äitini on aikanaan polttanut niin paljon että ei enää ole terve ja nyt kun on eläkkeellä niin olisi vihdoin aikaa nauttia elämästä :/
24v, ei lapsia. Joskus poltin viihteellä yhden tai kaks, mutta enää en sitäkään.
nainen. 21v.4kk synnytyksen jälkeen aloitin kun imetys loppui. N.20 menee päivässä. Kyllä saan ilkeitä katseita vaikka en lapseni aikana poltakkaan.