Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen varmaan tyhmä mutta

Vierailija
01.11.2011 |

en oikein ymmärrä että ihmiset kirkuvat jostain tietosuojasta, kun plussa-kortin perusteella yritetään jäljittää myrkkyoliiveja ostaneita ihmisiä

suhteellisuudentajua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tiedä miksi nuo bonuskortit on kehitetty: niillä seurataan ostotottumuksia ja lisätään myyntiä kohdentamalla se oikein. Tietysti kaikki rekisteröidään.

Samalla tavalla bussikortin äyttö tallentuu. Kännykän liikkeet. Naamasi lukuisiin valvontakameroihin ja liikennekameroihin.

Vierailija
2/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävelen kadulla tai niistän nenää tai sanon ääneen lapseni nimen

mutta hei, jos minulla olisi myrkkyoliivipurkki kaapissa ja minuun otettaisiin yhteyttä että heitä se purkki pois, niin tuntisin pelkkää huojennusta

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli ihminen pelkää erilaisiin rekistereihin jättämiään jälkiä, kannattaa hänen olla hankkimatta etukortteja ja rekisteröitymättä erilaisiin (netti)palveluihin.

Olen samaa mieltä ap:n kanssa.

Ja sen verran leväperäinen olen ettei minua yhtään kiusaa vaikka viranomainen tai kauppias saa tietää mitä viimeisen vuoden aikana olen syönyt.

Vierailija
4/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävelen kadulla tai niistän nenää tai sanon ääneen lapseni nimen

mutta hei, jos minulla olisi myrkkyoliivipurkki kaapissa ja minuun otettaisiin yhteyttä että heitä se purkki pois, niin tuntisin pelkkää huojennusta

ap

ajattele, jos olis viallinen kondomi-erä tms. Sitten eukolle paljastuis...

Ja toisaalta, jos muhunkin otettais yhteyttä noista myrkky-oliiveista, kun en oo tuolla päin ollukkaan, niin johan ukko hermostuis..

Vierailija
5/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku randon nobody saa virkansa puolesta selville että minä (em. henkilölle random nobody) olen ostanut Raksilan Citymarketista 12.10.2011 klo 17.48 kaksi Valion maitoa, paketin Vaasan ruispaloja ja yhden pakkauksen Kariniemen hunajamarinoituja kanankoipia?

Vierailija
6/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukon hermostuminen olisi isompi miinus kuin oma tai perheenjäsenen myrkytyskuolema?

ap

Vierailija
7/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa sai rahat takaisin Unileverin vaipoista lähettämällä kauppakuitin heille? Luuletteko tosiaan, että he halusivat vaan todisteen tuosta ostoksesta, vai mahdollisesti nähtäväkseen sen kuitin muun sisällön? Että mitä lapsiperheet ostaa ja mitäs meidän valikoimista vastaavaa löytyisikään.. ja sitten eikun täsmämarkkinoimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi