Tykkäätkö imeä ja nuolla pillua? Miehet ja naiset saavat molemmat vastata.
Jos olet nainen, niin tykkäätkö, että klitoristasi imetään orgasmiin asti alkuleikkien eli sisäreisien ja pillun nuolennan ja imemisen päätteeksi?
Entä tykkäätkö, jos peppuasi samalla ohjaillaan voimakkaalla, mutta varmalla otteella, ehkä samalla sitä hyväillen ja kutitellen?
Naisten kohdalla olen havainnut otantani perusteella tässä olevan suuria yksilöllisiä eroja.
Eräs tuntemani bi-nainen kehui minua parhaaksi kokemakseen nuolijaksi, mutta samalla helläksi sellaiseksi.
Ei ole koskaan kuulemma saanut sellaista kielihoitoa mieheltä. Hommaan meni reilu tunti ja nainen oli kuvankaunis ja hyväkroppainen vaaleahiuksinen bikinimalli.
Toki välillä on ihan yhtä kiva nussia ihan perinteisestikin eri asennoissa ja laueta sisään.
Takaapäin nussiessa voi laueta naisen selän päälle lopuksi vaihtelun vuoksi.
Kommentit (30)
suuseksiä kuin miehiltä, mutta nykyinen mies on ihan huippu eikä lopeta yhteen orgasmiin. Joskus on niiiin ihanaa tulla monta kertaa peräkkäin. Ja vaihtelu virkistää ja se, että toinenkin tajuaa, etten halua käyttää samaa kaavaa aina..
ja orgasmia en voi edes kuvitella saavani tuolla tavalla.
Voisin ehkä naiselle tehdä samaa, jos hän nauttisi siitä.
Mä olen niin kyllästynyt. Pitäisi vaimoa nuolla ensin puolituntia tai tunti ja sitten vasta sisään. Ja sitten se sattuu, joten ei saa kauaa touhuta. Niin ja vaimo on ottanut minulta monasti suihin niin minun pitäisi myös sitten vain häntä imeskellä ilman seksiä. Kyllä ottaa päähän. Nuoleminen kestää sen 30-60 min ja suihinotto minulta 5 min. Siis ei helvetti että olen kyllästynyt
suuseksiä kuin miehiltä, mutta nykyinen mies on ihan huippu eikä lopeta yhteen orgasmiin. Joskus on niiiin ihanaa tulla monta kertaa peräkkäin. Ja vaihtelu virkistää ja se, että toinenkin tajuaa, etten halua käyttää samaa kaavaa aina..
Seksissä sillä erotuksella että naiseni ei tiettävästi ole ollut naisen kanssa. Eilen viimeksi sekstailtiin, kyllä kumppanini haluaa kieltä ja häppäreiden näykkäilyä ja imemistä. Hän saa myöskin ogasmeja peräkkäin, on hienoa lukea että naisetkin uskaltavat kirjottaa näistä nuolemis ja imemis asioista ja monipulisesta seksielämästään.
Pistin tämän kirjoituksen alunpitäen AlastonSuomeen, mutta sopii se tännekkin:
Naiset, te kaikki ansaitsette kiitoksen olemassaolostanne.
Jos maailmassa on jumalia niin he ovat kiistatta onnistuneet vain yhdessä asiassa ja se on juurikin ihmisnaaraiden sukupuolielimet. Tykkään laskeutua polvilleni, levittää hieman paikkoja ja käydä toimeen. Rakastan kostean vaginan tuoksua ja lievän kirpeää makua. Haluan "kaivaa" klitoriksen esiin huulien alta kielelläni ja kiusoitella sitä lähes liian kauan. Haluan työntää kieleni niin syvälle kuin se yltää ja pyöritellä sitä kaikessa rauhassa sisällä, ilman mitään kiirettä. Haluan, että pääni revitään haaroista suutelemaan kasvoja ja sitten painetaan takaisin käsien ja reisien tiukkaan syleilyyn. Haluan tuntea lanteiden liikkeen ja mukailla niitä. Haluan kosteutesi valuvan kasvoistani ja haistaa kiimasi vielä seuraavana aamuna. Monet sanovat, että vagina olisi ruma ilmestys, mutta minun mielestäni se on, olipa kyseessä sitten paljaaksi ajeltu tai villinä luonnonlapsena rehoittava, kuin kaunis herkkä kasvi, jonka täydelliseen kukintaan puhkeaminen vaatii päättäväistä, mutta hellää kohtelua, omistautumista ja rakkautta.
Jos maailmassa on jumalia niin he ovat kiistatta onnistuneet vain yhdessä asiassa ja se on juurikin ihmisnaaraiden sukupuolielimet. Tykkään laskeutua polvilleni, levittää hieman paikkoja ja käydä toimeen. Rakastan kostean vaginan tuoksua ja lievän kirpeää makua. Haluan "kaivaa" klitoriksen esiin huulien alta kielelläni ja kiusoitella sitä lähes liian kauan. Haluan työntää kieleni niin syvälle kuin se yltää ja pyöritellä sitä kaikessa rauhassa sisällä, ilman mitään kiirettä. Haluan, että pääni revitään haaroista suutelemaan kasvoja ja sitten painetaan takaisin käsien ja reisien tiukkaan syleilyyn. Haluan tuntea lanteiden liikkeen ja mukailla niitä. Haluan kosteutesi valuvan kasvoistani ja haistaa kiimasi vielä seuraavana aamuna. Monet sanovat, että vagina olisi ruma ilmestys, mutta minun mielestäni se on, olipa kyseessä sitten paljaaksi ajeltu tai villinä luonnonlapsena rehoittava, kuin kaunis herkkä kasvi, jonka täydelliseen kukintaan puhkeaminen vaatii päättäväistä, mutta hellää kohtelua, omistautumista ja rakkautta.
Ottakaa muutkin tuosta oppia niin ei tarvitse rautalangasta vääntää.
vaimolleni suuseksiä ja hän ei muuten orgasmia saakaan (ainakaa minun kanssa :D). Ja mitä huvittavinta, nykyään olen jopa tehnyt niin, että annan hänen jäädä sängylle loikoilemaan ja nukahtaa siihen orkun jälkeen. Aikaisemmin oletusarvoisesti aina jatkettiin yhdynnällä, mutta se vain tuntuu niin mukavalta, kun saa toisen raukeaan tilaan :)
Käyn sitten netissä ihmettelemässä hassuja kuvia omien paineiden poistamiseksi ;)
Noinhan se menee, ja on mielestäni aivan mahtava nautinto, täydellistä suorastaan! Se hetki kun rakkaani laskeutuu jalkojeni väliin ja tiedän mitä olen saamassa... ja kun sitten tunnen sen kielen kosketuksen. Ahh! Ei sen parempaa ole!
Tämä rakkaani myös usein antaa minulle useamman orgasmin peräkkäin, ei pidä mitään kiirettä siirtää päätään pois jalkojeni välistä. :) Kylläpä tulikin ikävä!
ja tykkäisin siitä, että vaimo tykkäisi.
mutta ei tykkää niin ei tykkää...
vaikka joka ilta, jos tahtoisin, mutta vähempään joutuu nyt tyytymään tämän hetkisen elämäntilanteemme vuoksi. Tykkään suuseksin saamisesta ja saan orkun joka kerta suuseksistä, en saa orkkua yhdynnässä.Imemisestä en pidä, ei tunnu hyvältä.
T: Tällä hetkellä reissutyötä tekevän miehen vaimo
Juuri näin sen pitää mennä. Tällaisesta käsittelystä pidän. Kun tiedän mieheltä tätä saavani, en edes tarvitse kielihoitoa joka kerta, ehkä mieluumminkin en ihan aina, jotta herkusta ei tulisi arkipullaa. Joka toinen, kolmas kerta voisi olla jees... Ultranautinnon odottamisessakin kun on oma, pitkäaikainen, ihana jännitteensä. Välillä minusta on kiihottavaa vain imeä miestä niin hyvin kuin ikinä osaan, innokkaasti, kieltä käyttäen, syvälle, ja niin kauan kuin mies vain kestää.
Joo, minä rakastan suuseksiä. Sekä sen antamista että saamista. Ihana kuulla, että kielimiehiä on olemassa :)
tuo sun kysymys vähän? lesboon suuntautuva,kyllä vaimoni klitoriksessa kieltä käytän,mut imeä?ootko aivan tolkussa kun kyselet.(imeä)ime pillua?
En ole ehkä kasvoiltani kuin Marlon Brando, tai kropaltani kuin "Iso Arska", mutta sen takaan että nuolen kuin Lassie!
En ole vielä koskaan pystynyt tulemaan nuolemalla, vaikka se minusta erittäin kiihottavaa ja mukavaa onkin. Ehkä ongelma onkin noissa "pojissa", jotka ovat minua nuolleet... Onko pojissa ja miehissä eroja?
Nimimerkillä opiskelija ;)
En ole vielä koskaan pystynyt tulemaan nuolemalla, vaikka se minusta erittäin kiihottavaa ja mukavaa onkin. Ehkä ongelma onkin noissa "pojissa", jotka ovat minua nuolleet... Onko pojissa ja miehissä eroja?
Nimimerkillä opiskelija ;)
Tyydyttäjissä ja "tyydyttäjissä" on eroja. Jos suuseksin antaja ei nauti tekemisestään on todennäköistä ettei se mikään upea kokemus saajallekkaan ole ihan jo siksi ettei pysty rentoutumaan kunnolla koska alitajuisesti tietää toisen tekevän "työtä". Jos taas huulet ja kieli aloittavat matkansa kiireettä maaliin jo kaulasta ja käyvät kehon koko pituudelta läpi samalla kun kädet hierovat hellästi oikeita paikkoja ja antajan koko olemus viestittää halua antaa ensisijaisesti nautintoa niin todennäköisyydet orgasmiin ovat huomattavasti korkeammat.
Tyydyttäjissä ja "tyydyttäjissä" on eroja. Jos suuseksin antaja ei nauti tekemisestään on todennäköistä ettei se mikään upea kokemus saajallekkaan ole ihan jo siksi ettei pysty rentoutumaan kunnolla koska alitajuisesti tietää toisen tekevän "työtä". Jos taas huulet ja kieli aloittavat matkansa kiireettä maaliin jo kaulasta ja käyvät kehon koko pituudelta läpi samalla kun kädet hierovat hellästi oikeita paikkoja ja antajan koko olemus viestittää halua antaa ensisijaisesti nautintoa niin todennäköisyydet orgasmiin ovat huomattavasti korkeammat.
minun miehenikin ole tuollainen :( Kaikin puolin ihana muuten, mutta suhtautuu nuolemiseen pakkopullana.
saa koskaan. Mitään klitoriksen imemistä en ole koskaan kai kokenut. Sormilla saan orgasmin helposti klitoriksesta.
Olisi kurjaa, jos seksi olisi joka kerran samanlaista eli jalkovälin imemistä.
Miehelle annan oraalista n. joka kolmas rakastelukerta.
Jos olet nainen, niin tykkäätkö, että klitoristasi imetään orgasmiin asti alkuleikkien eli sisäreisien ja pillun nuolennan ja imemisen päätteeksi?
Entä tykkäätkö, jos peppuasi samalla ohjaillaan voimakkaalla, mutta varmalla otteella, ehkä samalla sitä hyväillen ja kutitellen?
Naisten kohdalla olen havainnut otantani perusteella tässä olevan suuria yksilöllisiä eroja.
Eräs tuntemani bi-nainen kehui minua parhaaksi kokemakseen nuolijaksi, mutta samalla helläksi sellaiseksi.
Ei ole koskaan kuulemma saanut sellaista kielihoitoa mieheltä. Hommaan meni reilu tunti ja nainen oli kuvankaunis ja hyväkroppainen vaaleahiuksinen bikinimalli.
Toki välillä on ihan yhtä kiva nussia ihan perinteisestikin eri asennoissa ja laueta sisään.
Takaapäin nussiessa voi laueta naisen selän päälle lopuksi vaihtelun vuoksi.
Heippa, laitan ensin hierontaöljyä rinnoille ja hieron ja näykin hänen rintojaan. Sitten asiaan, laitan vaimoni perseen alle tyynyn, siinä se pillu on kun tarjottimella. Voi hemmetti kun on nautinnollista imeä häpyhuulia, välillä nuolla klitorista, ei kauakaan kon vaimoni saa ensimmäisen orgasmin, sitten nuolen vähemmän ja sormetan samalla g-pisteestä. Sitten aloitan taas nuolemisen pitkiä koiramaisia nuolasuja, ei mene kun 10 minsaa niin vaimoni saa taas orgasmin. Sitten otankin hieromasauvan kuvioihin, työnnän se pilluun "tai laitan" sen pilluun, pillu on niin märkä että valuttaa lakanoillekkin, taas minä nuolen ei kauaakaan niin hän saa orgasmin ja huutaa onnesta, pelkään naapurinkin kuulevan. Sitten vaimoni ottaa kullini käsittelyyn, ottaa suuhun nuolee ja ottaa suuhun, näin jonkin aikaa, on pakko sanoa että lopeta. Nain häntä yleensä takaapäin, ei mene kun 5 minuuttia kun laukean niin myös vaimoni.M45.
En tykkää olla nuoltavana, ja klitoriksen imeminen vasta kamalaa onkin.