Jeeeeeeeeeee, nussittiin....
...just äsken.
Mies iltaan, mulla vapaapv, esikoinen koulusta klo 13, nuoremman haen hoidosta samalla.
Vuorotyöläisten työn bonusta :)
Kommentit (9)
Illalla yömyöhään ja aamulla lisää ku lapset vein hoitoon. Vauva on kyl kotona muttei menoa haittaa. Mies lähti kouluun ja mä jäin kotiin opekelemaan.
joskus. ei ole synti antaa lapsen olla hoidossa jos on yks vp kunhan hakee pois hoidosta kohtuullisen ajan kulessa.
joskus. ei ole synti antaa lapsen olla hoidossa jos on yks vp kunhan hakee pois hoidosta kohtuullisen ajan kulessa.
-mulla ns. vapaapäivä, jonka pyhitän etätehtävien tekemiseen. Toki voi välillä unohtua opiskelumatsut kotiin ja niitä hakiessaan voi samalla harrastaa spontaania seksiä miehensä kanssa, joka tekee kotitöitä ennen iltavuoroonsa menoa :) Mä ainakin villiinnyn kun näen mieheni vaikka tiskaamassa ;)
Súosittelen muillekin, seksin harrastaminen kyllä löysää kummasti henkistä kireää pipoa.
Ja, päiväkotilainen on 4 pv viikossa, usein vain sen 3 pv klo 8-13.30, kiitos vuorotyölle tästäkin mahdollisuudesta :)
siksi et saat nussia ja kirjotella palstalle??
et lapsi tarvii vapaata. mun omat lapset onkin vaa 6h päivässä hoidossa, joten itse en syyllistä itseäni jos joku päivä mulla ei oo kouluhommia ja sen sijasta pyykkään, laitan ruokaa, hoidan vauvaa jne..
et lapsi tarvii vapaata. mun omat lapset onkin vaa 6h päivässä hoidossa, joten itse en syyllistä itseäni jos joku päivä mulla ei oo kouluhommia ja sen sijasta pyykkään, laitan ruokaa, hoidan vauvaa jne..
ehkäsis kummasti eroja kun vanhemmat sais välillä nusaista rauhassa. Ei se lapsi siellä hoidossa tiedä mitä vanhemmat puuhaa kotona. Good for ap, toivottavasti sait hyvää kyytiä ; )
Ollaan ennenkin käytetty tätä mahdollisuutta ja on erilaista keskellä kirkasta päivää, suht virkeänä kuin esim. illalla päivän päätteeksi väsyneenä. Tämä kerta oli ex-tempore kun unohdin muistitikun ja palasin sitä kotoa hakemaan.
Todellakin, suosittelen seksin harrastamista :) Vanhemmat rentoutuu.
Mut nyt mun täytyy rientää hakee koululainen ja päiväkotilainen.
ap, jolla olo kuin omenalla= siemenet sisällä ja posket punaisena :D
ehkäsis kummasti eroja kun vanhemmat sais välillä nusaista rauhassa. Ei se lapsi siellä hoidossa tiedä mitä vanhemmat puuhaa kotona. Good for ap, toivottavasti sait hyvää kyytiä ; )
siksi et saat nussia ja kirjotella palstalle??