Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulemma toiset naiset on todella hyvävointisia

Vierailija
31.10.2011 |

eivät oksentele ollenkaan raskaudessa vaan voimia riittää urheiluun ja kaikkeen.50% menee näin ja toiset 50% yrjöää ja voi pahoin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden vuoksi. Muutenkin kuulun niihin naisiin jotka suorastaan virkistyvät ja kaunistuvat raskauden aikana. Suonikohjujakaan ei ole tullut eikä raskausarpia, ikää mulla nyt 42 v ja nuorimman sain 37 v. Mutta tää lienee perinnöllistä, joten saan kiittää geenejä.

Vierailija
2/5 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kohdalla vaan pahoinvointia ja oksentelin kyllä aika lailla...nyt toista odottaessa on ollut tosi pahaolo.. verenpaineet tosi alhaalla ja huono hemoglobiini,pyöryttää,huimaa ja korvissa humisee.. .lisäksi en voi sanoo että olo olis hehkeä ja virkeä... sairastin ruokamyrkytyksen(kambylobakteeri) rv:lla 13-16 ja jälkitautina kamala niveltulehdus,joka jatkuu vieläkin(rv 33).. lisäksi kamalat liitoskivut.. flunssaa ollut joka kolmanneksella ja rv:lla 30 onnistuin yskii kylkiluuhuni murtuman,jonka seurauksena nukkuminen vaan puoli-istuvassa asennossa ja seurauksena kamala issiäissärky selkään.... ei oo tietookaan raskausajan virkeydestä... nyt RV 33 menossa ja toivon että pikkuhiljaa helpottaa ja että kylkiluut paranee ennen synnytystä...Kiva kun aina kaikki sanoo että nauti raskausajasta,se on ihanaa.... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miten toiset naiset ovat muka aina niin hyviä panoja" -ketjusta?

Vierailija
4/5 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ensimmäistäni raskausviikolla 33. Kertaakaan en ole oksentanut. Liitoskipuja on, ja viimeiset kaksi viikkoa on ollut joka päivä närästystä. Muuten olen voinut todella hyvin.

Odotin kavereiden raskauksien perusteella, ja sen perusteella että olen liikuntavammainen, että raskaus tulisi olemaan omalla kohdallani yhtä helvettiä. Kiitän onneani joka päivä että ei ole ollut. Toisaalta kun oletin etukäteen olevani täysin toimintakyvytön kaikki yhdeksän kuukautta, en olisi voinut pettyäkään pahasti, vaikka niin olisi käynytkin. ;)

Vierailija
5/5 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui, etten ikinä ole ollut niin hyvinvoiva! Toisessa raskaudessa olikin sitten karmea iltakuvotus tuossa rv 8-12. Ei voinut kuin sohvalla maata hievahtamatta töiden jälkeen aina nukkumaanmenoon saakka, tai yrjö olisi lentänyt jos olisi liikahtanutkaan. Onneksi mies jaksoi hoitaa huushollin ja esikoisen iltaisin... Että mulla kai sitten fifty-fifty ihan samassa naisessa...