Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka kuukausi sama pettymys :(

Vierailija
31.10.2011 |

Vitun menkat! Vihaan niitä. Itkettää kamalasti.

Miksi raskaus ei voinut alkaa? Tuntuu taas, että puukolla kaivetaan sisintä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette yrittäneet?

Meillä yritystä kesti lähes 2 vuotta. Suunniteltiin jo adoptiota. Kun sitten tärppäsi, ensimmäinen raskaus päättyi kesken... Nykyisin on 2 tervettä lasta.

Vierailija
2/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itsellä ei vielä ole menkat alkaneet, joten toivoa on. Kp 28 menossa. Mutta eiköhän ne illalla taas ala. Kauanko olette yrittäneet raskautua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa lasta ootin 2,5 v,seuraavaa yli 10 v...kyllä siinä monet itkut itkettin =(.Nyt sylin täyttää tyttövauva!Siunausta sulle!

Vierailija
4/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te muutte olette yrittäneet näköjään niin paljon kauemmin.

*häpeän*

Olen jo 36-vuotias, joten tuntuu "ettei ole paljon aikaa" tulla raskaaksi.

Bonuksena kaikkeen on tullut veristä vuotoa menkkojen välillä. Koskaan (ei koskaan!) aikaisemmin ole tällaista sattunut. En ymmärrä mikä nyt mättää kropassa.

Tiedän ettei pitäisi stressata, mutta siitäkin huolimatta itken. Olen yrittänyt keskittää ajatuksia siivoamiseen, leipomiseen yms. Voitte uskoa, että koti on siisti!

Vierailija
5/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*häpeän*

Bonuksena kaikkeen on tullut veristä vuotoa menkkojen välillä. Koskaan (ei koskaan!) aikaisemmin ole tällaista sattunut. En ymmärrä mikä nyt mättää kropassa.

Tiedän ettei pitäisi stressata, mutta siitäkin huolimatta itken. Olen yrittänyt keskittää ajatuksia siivoamiseen, leipomiseen yms. Voitte uskoa, että koti on siisti!

Vierailija
6/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kolhinut aikas rankalla kädellä. Olen tarponut helvetin pitkän tien sinne missä nyt olen.

Tällä hetkellä periaatteessa kaikki on hyvin. Minulla on hyvä mies, jota rakastan ja joka rakastaa minua.

Perussairaus, joka vaatii jatkuvaa lääkitystä, on myöskin "hallinnassa".

Elämä on opettanut nöyryyttä ja näkemään myös harmaan sävyjä. Ei kaikki ole mustavalkoista.

Vierailija
7/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, älä häpeä. Vertailu muihin on tässä tilanteessa ihan turhaa, kun oma huoli ja pelko on kuitenkin se läheisin. Kyllä sinullakin on oikeus olla huolissasi, mutta yritä kuitenkin ajatella positiivisesti. Puoli vuotta tuntuu ikuisuudelta jos lasta todella kaipaa, mutta se on silti vielä ihan normaali aika yrittää. Ja ehkä kehosikin oireilee stressin vuoksi? Yritä rentoutua, helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä. Haleja ja jaksamista, toivottavasti odotus pian palkitaan! :)

*häpeän*

Vierailija
8/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastelkaa oviksen aikana. kai tiedät milloin sulla on ovis? silloin kun himottaa sikana niin silloin.

Vierailija
9/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt halua vinoilla tai mitään, mutta monilla naisilla hedelmällisyys loppuu jo 30v nurkilla.

Mutta ei muuta kuin vauhtia seksielämään, niin kyllä se sieltä tärppää jos on tärpätäkseen :)