Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on aito kuusi jouluna.

Vierailija
30.10.2011 |

Ja eritoten jos olet sitä mieltä, että aito tai ei ollenkaan.

Teetkö jouluruoat itse vai ostatko valmiit?

Meillä on muovikuusi. Siksi ettei aitoa voi pitää allergian takia. Kuusi on pakko olla.

Jouluruoat teen itse kaikki.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä noilla asioilla on keskenään? Meillä on AINA aito kuusi ja ruokia laitan sekä itse, että ostan valmiina kaupasta ja myyjäisistä.

Vierailija
2/12 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aito kuusi tai ei ollenkaan ja teen ruoat itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen ollut muovinen koko elämäni joulujen ajan. Useimmiten vihreä, mutta on mulla valkoinenkin jota olen pitänyt muutamat joulut. Viime jouluna ostin uuden vihreän enkä tykkääkään siitä yhtään kun on liian tasainen :)

Laatikot ostan todennäköisesti kaupasta, en ehdi tehdä niitä.

Vierailija
4/12 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruoat tehdään suurimmaksi osaksi itse

Vierailija
5/12 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuusen hakeminen pimeästä, lumisesta ja kylmästä metsästä on yhtä olennainen osa jouluun valmistautumista kuin vaikkapa piparkakkujen leipominen.

Itse teen melkein kaikki jouluruuat, mutta ei niitä aivan ylenpalttisesti olekaan.

Vierailija
6/12 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse ruuat.

Vierailija
7/12 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aito joulukuusi ja olen sitä mieltä, että aito tai ei ollenkaan.

Jouluruoista teen itse porkkana-, lanttu- bataattilaatikon, maksalaatikko kaupasta. Paistan kinkun ja teen kastikkeen. Rosolli, italiansalaatti ja perunasalaatti kaupasta. Herneet pakastepussista. Leivän leivon itse. Kalat ostan kalatiskistä valmiina. Jälkkärin teen itse, samoin kaikki joululeivonnaiset (piparit, 2 lajia muita pikkuleipiä, kakku, tortut, jotain suolaista).

Että silleen meillä. Minkälaisen johtopäätöksen tästä nyt vedät?

Vierailija
8/12 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuusen hakeminen pimeästä, lumisesta ja kylmästä metsästä on yhtä olennainen osa jouluun valmistautumista kuin vaikkapa piparkakkujen leipominen.

Vierailija
9/12 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuat ja leivonnaiset tehdään porukalla. Mies tekee meidän perheen osuuden ruuista ja minä teen yhden kakun.

Vierailija
10/12 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruoissa riippuu miten on aikaa ja viitseliäisyyttä. Joskus teen kaiken itse, joskus vain pienen osan. Ostamalla saa ihan hyviä myös.

Vierailija
11/12 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikot ja rosolli pitopalvelusta. Kinkku itse paistettu.

Vierailija
12/12 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerta kaikkiaan kehnolta. Mutta minkäs sille voi, jos olet allerginen etkä voi pitää aitoa kuusta. Jouluruuat ostan valmiina kaupasta kaikki, paitsi piparit ja nekin teen valmistaikinasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän