Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri haukkuu tiiminvetäjää, mä välikädessä... miten pitää toimia?

Vierailija
30.10.2011 |

Eli työkaveri puhuu tiiminvetäjän selän takana tästä joka päivä pahaa. Mun mielestä koko homma on hieman liioiteltua ja tuntuu, että nyt mut on tavallaan vedetty tähän mukaan. En haluaisi olla mukana kritisoimassa, mutta en nyt haluaisi alkaa omaa mielipidettäni tiiminvetäjästä sen kummemmin kertomaan. Nyt mua on alkanut ahdistamaan tässä välikädessä oleminen, koska tiiminvetäjä kuuli vahingossa, kun hänelle naureskeltiin selän takana. Tavallaan tuli huono omatunto, tavallaan se tunne on kai jotain muuta..en oikein saa itsekään selvää??

Mitä mun pitää nyt tehdä, kun tuntuu, että jotain pitää tehdä tässä tilanteessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkua tiiminvetäjää ja muita työkavereita? Sirpa on paras, aina ja kaikessa. Voisi mennä työkiertoon, jotta muutkin tiimit saisivat oppia hänestä.

Vierailija
2/6 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein ymmärtänyt viestisi pointtia?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta olisi parempi että sanoisit, että sinun on hankalaa olla kun toisista puhutaan pahaa. Jos ei pysty puhumaan suoraan tiiminvetäjälle voisi olla parempi etei puhu ollenkaan.

Vierailija
4/6 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille työkaverille, että tällainen tuntuu pahalta etkä halua osallistua tiiminvetäjän mollaamiseen. Vai yritätkö ehkä täältä saada kannustusta sille, että menisit ihan vain hyvää hyvyyttäsi kertomaan tiiminvetäjälle, että muut pahat pahat naiset tätä haukkuvat. Ärsyttää tuollaiset ihmiset.

Vierailija
5/6 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa tiiminvetäjälle, että häntä arvostellaan selän takana paljon? Pelkään, että nyt kun hän taitaa tietää tilanteen, niin hän saattaa myös kysyä asiasta suoraan?

Miten paljon omaa esimiestä saa "haukkua" ilman, että se olisi jollain tavalla sopimatonta? Voiko siitä tulla varoitus? Vaikka enhän mä ole tavallaan ollut tässä kuviossa mukana, kuin vain enemmän kuuntelemassa.... :(

ap

Vierailija
6/6 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen tilanteessa, missä esimiestä/miehiä haukutaan, tasoittelen yleensä sanomisia tyyliin "no onhan sillä ollut nyt stressiä sen ja sen asian suhteen ja varmasti on väsynyt, tekee se kuitenkin hyvin sen ja sen asian.."

Tavallaan siis olen työkavereideni puolella (myöntämällä, että itsekin olen huomannut esimiehen käytöksessä puutteita), mutta osoitan myös ymmärtäväni esimiestä (miettimällä syitä, esim. projektin hankaluus, hänen käytökselleen) ja vielä puolustan häntä hienovaraisesti (sanomalla jotain positiivista hänestä). Näin sanomalla annan ymmärtää, että en ole työkavereitani vastaan, mutta en myöskään aio osallistua muiden haukkumiseen. On toiminut, puheet loppuvat yleensä siihen tai eivät enää ainakaan minun seurassani jatka mollaamista vaan puhumme muita asioita.