Bubble Witch Saga
Mun kone ei lataa kyseistä peliä.
Pitääköhän mun ladata joku ohjelma koneelle?
Mikähän se voisi olla?
Kommentit (12)
Kukaan päässyt vuoristokentän jälkeen pelaan? Pääsin läpi 95 kentän, mut sen jälkeen ei avaudu mitään uusia pallukoita ja kenttiä!! Missä vikaa? :( Hö, olisin niin halunnu jatkaa tota peliä.
Jatkui 105n asti. Itse olen odottanut siinä nyt jo yli 2vkoa seuraavaa mutta eiköhän ole grafiikka vielä valmiina seuraaviin :(
on luvattu että 25 päivä tulee lisäjaksoja
se oli aika paha taso, siellä kun oli ne pommit ylhäälläkin.
Moi. mä tasolla 85 tai jotain, nyt on se kirous ja siihen tarvitsen 3 apua. Painan nappia PYYDÄ APUA YSTÄVILTÄSI, mutta se siitä, ei enää aukea se kaverilista, josta voi ruksia ystäviä ja lähettää avunpyynön.
Miksi? Mikä avuksi?
t: tahtoo takas' peliin
mulla sama ongelma, ettei pysty pyytään kavereilta apua!
Mun kone ei lataa kyseistä peliä.
Pitääköhän mun ladata joku ohjelma koneelle?
Mikähän se voisi olla?
Tarvitset Flash-tukea selaimeesi, kokeile asentaa koneellesi Google Chrome selain, siinä on sisäänrakennettuna Flash, asennus on myös hyvoin helppo ja nopea, eikä tarvita koneen ylläpito-oikeuksia.
terveisin Admin sivustolla www.bubble-witch-saga-se (Tips and Tricks for Bubble Witch Saga)
tasoon 145, vielä siellä näyttäis yksi "maa" jäljellä, mutta ei ole niitä pallukoita, onko joku päässyt siitä eteenpäin?
tasoon 145, vielä siellä näyttäis yksi "maa" jäljellä, mutta ei ole niitä pallukoita, onko joku päässyt siitä eteenpäin?
Saattaa kestää pidemmän aikaa ennen kuin uudet tasot avautuvat :)
Mulla nyt menossa 139. Meinasin jämähtää 138 kenttään, tuurilla läpi :D
ku ei pääse eteenpäin, ennen kuin on 3 kaveria auttanu...joutuu aina odotteleen monta päivää että joku kaveri jaksaa sitä taas pelata :( Ja rahaa en taatusti tuonne syydä.
-kenttään 52 jumittunu pelaaja