Nauratti kun naapuri kertoi ostavansa valkoisen muovikuusen
Hehe, voiko mauttomampaa olla.
"Näyttää kuin vastasatanut lumi olisi oksilla" Joo vissiin.
Kommentit (32)
Mua ei naurattaisi yhtään. En näe tuossa mitään huumoria. Mikä valkoisessa muovikuusessa naurattaa? Sehän on kaunis.
Ystävättären aikoo laittaa juurikin sellaisen,
täytyy tosin sanoa, että se sopisikin hänen kotinsa sisustukseen,
enkä minä ole heillä joulua viettämässä, joten ei paljoa napostele :-D
Itse haen metsästä kuusen, jo sen tuoksun vuoksi,
muutaman kerran on käynyt hassusti ja kuusi onkin haissut, mutta siltikin aito sen olla pitää.
Valkoinen muovikussi sopii allergisille (kuin kaiken muunkin väriset) ja on ihan mielettömän kaunis.
Valkoinen kuusi on makuuni, meillekin tulee sellainen. Viime vuonna ne loppuivat meidän lähistöltä kaikista liikkeistä ja nyt aion olla kärppänä. Onko niitä jo jossian myynnissä?
ja sopii tosi hyvin hänen sisustukseensa! Osaa sisutaa muutenkin mielettömän hienosti. Otti kuusen kun oli yksinäinen eikä halunnut turhaa sotkua aidosta kuusesta.
Miksi ap noi njyrkkä mielipide, kuulostaa paremminkn siltä että olet hyvin kateellinen..
Pöytämallia eikä tarvitse laittaa kuin kauniit tuikkavalot. Tulee täydellinen joulutunnelma.
en mä itselleni sellasta ottais, mutta ottakoon ken tahtoo. Mä maksan mieluusti kerran vuodessa että saan kauniin oikean kuusen, ei sitä tuoksua saa muualta.
Helppohan toi on :)
nyt olen himoinnut sellaista pientä valkoista kuusta.
Kuusen on tarkoitus olla koriste ja erikseen sitten hankitaan oikea joulukuusi.
Siis mua ei naurata yhtään, kun valkoinen on niin raikas sisutuksessa.
Design-huonekalujensa joukossa. On todella kaunis, vaikkei se minun mielestäni mikään joulukuusi olekaan, kun kuusen pitää tuoksua kuuselta.
Kuultuani olin aika järkyttynyt, olen täysin jouluun hurahtanut ihminen ja valkoinen kuusi vaikutti pyhäinhäväistykseltä. Mutta kuinka kävikään?
Päässä alkoi raksuttamaan nähtyäni kuusen koristeltuna punaisilla palloilla. Kuusi oli aika hieno...ja nyt teksi itsekin milei ostaa sellainen.
en mä itselleni sellasta ottais, mutta ottakoon ken tahtoo. Mä maksan mieluusti kerran vuodessa että saan kauniin oikean kuusen, ei sitä tuoksua saa muualta.
Helppohan toi on :)
Joten muovikuusi on ainoa vaihtoehto. Ja sitä tilannetta ei tule, että ei olisi kuusta lainkaan.
Kaikille ei käy aito kuusi allergian tai muun syyn vuoksi.
meilläkin on allergioiden takia muovikuusi, ja nykyisin sellainen missä on valmiina led-valot. Se oli malliltaan kaunein minkä löysin ja ne valotkin on aika nätit. Se on muovikuusi ja saa näyttääkin siltä.
Valkoinen on paljon hienompi kuin tavallinen vihreä!
katso peiliin niin löydät. Vittu näitä pässien tekemiä aloituksia.
Olen allerginen joten muovikuusi oli ainoa vaihtoehto. Meistä valkoinen kuusi on kaunis. Mutta koska ap. on sitä mieltä että se on väärin niin menen nurkkaan häpeämään. Ja soitan ap:lle ensi kerran jos haluan hankkia jotakin, ja kysyn että se varmasti on ok.
parhaimman näköinen, vaikka itse pidänkin enemmän aidosta. Ei kai sen pitäisi ketään haitata, millaisen kuusen joku toinen kotiinsa hankkii...
Vihreä ei oiken sovi sisustukseen
vittu mikä avaus... idiooteille pitäis olla oma palsta, vituttaa availla tälläsiä paskoja.