Mitä mieltä olet mun mieheni tempusta?
Sanoin eilen, että toivottavasti saamme nuoremman lapsen ajoissa nukkumaan, niin voimme olla yhdessä vähän aikaa rennosti. Sovimme, että niin teemme.
No, lapsi nukahtaa, mies istuu tovin vieressäni, nousee ja sanoo vievänsä roskat. Kello on n. 23. Odottelen häntä siinä sohvalla pitkään. Lähetän viestin ja kysyn, missä hän on. Juttelee naapurin kanssa talon lähellä. Soitan ja pyydän miestä kotiin. Tulee kuulemma kohta.
Lähetän taas viestin, ei vastausta. Soitan, tulee kohta. Suututtaa jo, sillä kello on melkein 3. Sanon lopuksi, että voi painua sitten vaikka helvettiin (tiedän, tylyä). Mies ei tule kotiin. Lähetän viestin, että on minuutti aikaa kävellä kotiin tai nukkua sitten autossa.
Alan nukkua. Herään klo 5. Mies ei ole kotona. Lähetän viestin, jossa ilmoitan, että ellei hän vastaa, soitan poliisipartion tsekkaamaan, makaako hän jossain ojassa. Ei vastausta. Soitan, ei vastausta. Alan jo pelätä ja hädissäni kerron 17-vuotiaalle, että en saa isään yhteyttä. 17-v. soittaa omasta puhelimestaan isälle, joka ei vastaa.
Mies soittaa kohta minun puhelimeeni ja on suuttunut, koska käskin painua helvettiin ja annoin minuutin aikaa tulla kotiin. Suuttuneena hän on sitten talsinut ympäri katuja asuinalueellamme.
Mies oli siis KUUSI tuntia yöllä viemässä roskia, juttelemassa naapurin kanssa ja talsimassa suuttuneena. (On 100 % varmaa, että hän oli juuri siellä, sillä näin hänet ikkunasta naapurin kanssa).
Mitä mun pitää päätellä tästä? Miksi mieheni käyttäytyi noin oudosti? Kumman meistä pitää selittää juttu 17-vuotiaalle, joka piti isäänsä aivan omituisena? Ja mitä ihmettä voisi sanoa? Voisiko sun miehesi käyttäytyä samoin?
Kommentit (14)
ap:n mies jostain syystä EI halua viettää vaimonsa kanssa aikaa rennosti...
Ei käy kateeksi.
Laittasin kyllä käveleen tuollasen otuksen.
Ei kovin kypsän ja luotettavan olonen.
mukava tapahtuma ja meno (jonka minä mahdollistin) ja sovimme, että mullekin järkätään jotain kivaa, tasapuolisuuden vuoksi. Siksi olenkin niin hämmentynyt. Mulle olisi riittänyt se yhteinen iltahetki. Sitten mies teki heti lauantaina näin, jätti mut yksin seistäkseen naapurin kanssa kadun reunassa tuntitolkulla. -ap
Olisit sanonut naapurille, että tarviit nyt miehen ihan itselles, joten juttuhetki pidettävä toiste.
Mietin, mutta en kehdannut mennä pihalle. -ap
Ole mielissäsi että miehesi on vain 6 tuntia viemässä niitä roskia. Moni mies on ollut jo useita vuosia "viemässä roskia".
Ole itsekin noin tehnyt kun on ollut mielessä "jotain ihan muuta".
M45
mutta teidän suhteessa taitaa olla jotain erityisen paljon pielessä muutenkin.
Siis toi on henkistä väkivaltaa lasta kohtaan, repiä hänen hereillä keskellä yötä ja huolestuttaa täysin turhaan laittamalla tavoittelemaan kadonnutta isäänsä. Miksi sotkette lapsenne ongelmiinne?, selvittäkää ne keskenänne ja jättäkää lapsenne rauhaan. Yrittäkää edes olla aikuisia
Jos tuntisin sinut tekisin sinusta lastensuojeluilmoituksen.
Jotenkin kuulostaa siltä, että mies pelkää ja välttelee ap:ta. Ja vaikuttaisi siihen olevan jonkin verran syytäkin.
sieltä kotoa kun mies juttelee naapurin kanssa.
Relaa vähän, ei ihme, että mies suuttui.
asioita selvittämään!
Ja voin sanoa sen, että oli kyllä sinunkin käytöksessäsi syytä. Jos minulle moist akomentoa pidettäisiin niin varmasti talssisin ihan kiusallakin vaikka ympyrää metsässä.
miehesi, outo olet sinä ja outo on "parisuhteenne". Joka ei siis taida olla ihan oikeilla raiteilla.
Jos ei ruukaa mies tollaista tehdä yleensä niin olisin itsekin ihmeissäni.
Mullon jääräpäinen mies, joka on tehnyt temppujaan aina niinkuin on halunnut ja en yhtään ihmettelisi, jos hän noin tekisi. Ja teillä kuitenkin aika pitkä historia, kun lapsiakin jo, jotka viittä vaille täysikäisiä. :)
Jutelkaa. Ja anna miehellesi tilaa hengittää tosiaan. Voihan olla, että miehellä on käynnissä jokin elämän kulkuun sopiva muutosjakso. Me kun kaikki tupataan muuttumaan iän mukana. ;) Tsemppiä.
asioita selvittämään!
Ja voin sanoa sen, että oli kyllä sinunkin käytöksessäsi syytä. Jos minulle moist akomentoa pidettäisiin niin varmasti talssisin ihan kiusallakin vaikka ympyrää metsässä.