Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään muun mielestä oma asunto/talo vain pallo jalassa?

Vierailija
30.10.2011 |

En siis missään nimessä halua ostaa omaa asuntoa, koska se tuntuu liian isolta sitoumukselta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kerrostaloasunto ei ole, mutta omakotitalo tai rivari olisi. Pallo jalassa viittaa siis mun tapauksessa lumenluontiin, puutarhan/pihan hoitoon jne.

Vierailija
2/4 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat 15 vuotta on pakko pysyä töissä eikä palkka saa laskea. Ilman asuntoa pitäisin vapaata, vaihtaisin unelmatyöhöni tai lähtisin välillä ulkomaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään sellaista omaisuutta, mikä pakottaa mut sijoittumaan johonkin tiettyyn paikkaan tai ainakin hankaloittaa siitä paikasta eroon pääsemistä.

Esim. jos menee työpaikka alta ja uusi löytyy kauempaa pääsee vuokra-asunnosta helpommin eroon kuin omistusasunnosta.

Jos asunnosta löytyy jotain sinne kuulumatonta, kuten hometta hyönteisiä tai isompia elukoita, voi taas vain nostaa kytkintä ja asettua aloilleen puhtoisempaan paikkaan.

Jos naapurit osoittautuvat täysiksi kuspäiksi, voi taas vaihtaa maisemaa ilman sen kummempaa säätöä.

Vierailija
4/4 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempään olen nyt asunut vuokralla, niin sitä enemmän on alkanut tuntua tuolta. Minulla on kyllä ollut siis aikaisemmin omistusasunto. Jos mietin sijoitusasuntoa, niin sekin tuntuu aika rasittavalta ja riskialttiilta. Paljon helpompaa ja sisäsiistimpää on pyöritellä rahoja netissä... riski toki suurempi, mut niin on mahdollinen tuottokin.

En jaksa oikein enää uskoa tähän maahan, joten vähin erin pitää varmaan omat pennoset jollei jopa itsenikin siirtää sit jonnekin muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi