Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen nuoren äidin blogi?

Vierailija
30.10.2011 |

Haussa blogi jota pitäis nuori äiti, jolla olisi vauva/taapero, fiksu ja hauska, missä aioista oltaisiin rehellisiä eikä pidettäisi mitään kiiltokuva imagoa yllä.

En ole koskaan ymmärtäny miten nuorilla pareilla ilmestyy rahaa hienoihin uusiin vaunuihin, autoihin, vaatteisiin.

Vaikka meillekkin mummi osti hienon turvaistuimen niin huuto.netistä 20 eurolla vaunut ja kirpparilta paljon muuta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omilta vanhemmilta tietysti! Olen useamman kerran ollut sattumalta samaan aikaan raskaana olevien nuorten tyttösten ja heidän äitinsä kanssa lastentavaraliikkeessä ostoksilla; ostoslistalla heillä yleensä vaunut, turvaistuin, pinnasänky, hoitopöytä ym. tarvittavat lisävarusteet em. vekottimiin. Ja kyllä, vähän kateellisena tässä, kun itse olen kaikki omilla, työllä ansaituilla rahoilla ostanut.

Vierailija
2/13 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olinkin 35, kun sain esikoisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että olen hieman kateellinenkin kun työntelen 20 euron nallekuosisia vanhoja vaunujani ulkona ja pelkään kokoajan että ystäväni tulee raskaaksi ja joudun palauttamaan hänen pinnasänkynsä. Toisaalta ärsyttää, jos lapsen menee hankkimaan, eikö silloin pitäisi olla valmis kustantamaan tämän tarvikkeet itse eikä mennä mamman kukkarolle.

Vierailija
4/13 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ärsyttää, jos lapsen menee hankkimaan, eikö silloin pitäisi olla valmis kustantamaan tämän tarvikkeet itse eikä mennä mamman kukkarolle.

osallistua ostamalla?

Vierailija
5/13 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotkut pitävät sitä jotenkin itsestäänselvyytenä.

Vierailija
6/13 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ärsyttää, jos lapsen menee hankkimaan, eikö silloin pitäisi olla valmis kustantamaan tämän tarvikkeet itse eikä mennä mamman kukkarolle.

osallistua ostamalla?

Kun saimme vauvan, minä olin 35 ja mies 34. Vanhempani ostivat Emmaljungat (750eur), turvaistuimem (300eur) ja miehen vanhemmat ostivat pinnasängyn (200e).

Eihän sillä, että omat vanhemmat osta vauvalle, ole mitään tekemistä sen kanssa, ettei vauvan vanhemmilla olisi varaa!

Kyllä mekin asumme omakotitalossa, on kaksi autoa, kaksi saunaa, säännölliset tulot jne. Silti vanhempamme halusivat olla mukana hankkimassa vauvalle juttuja.

Eiköhän se niin ole, että eniten vauvan kanssa apuja saavat ne, joilla on itselläänkin hyvät tulot (koska todennäköisesti myös heidän vanhemmillaan on hyvät tulot).

Sosiaalinen asema kun tuppaa periytymään.

Vierailija
7/13 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että olen hieman kateellinenkin kun työntelen 20 euron nallekuosisia vanhoja vaunujani ulkona ja pelkään kokoajan että ystäväni tulee raskaaksi ja joudun palauttamaan hänen pinnasänkynsä. Toisaalta ärsyttää, jos lapsen menee hankkimaan, eikö silloin pitäisi olla valmis kustantamaan tämän tarvikkeet itse eikä mennä mamman kukkarolle.

Vierailija
8/13 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://sipriinat.blogspot.com Tuota olen itse alkanut lukemaan, ei tosin teiniäiti ole kyseessä mutta nuori aikuinen jolla 2pientä lasta.

Sitten hiukan erilainen blogi: http://meandmylittleprincess.blogspot.com/ Selvästi alaikäinen teiniäiti, jolla pieni vauva

Vierailija
10/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan järkky keskenkasvunen!! miksi tollasten pitää lapsia tehdä..... :(

Vierailija
11/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sellanen mitä kyselit, vauva on nyt 9kk.

http://odotuksellinenelama.blogspot.com/

Vierailija
12/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan järkky keskenkasvunen!! miksi tollasten pitää lapsia tehdä..... :(

"....Me sovittiin T:n kanssa,että soitan sille kun oon sairaalalla ja mennään sitten tupakalle yhdessä ennen kun mulla alkaa käynnistys..."

Vierailija
13/13 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://emilia-itsallaboutava.blogspot.com/

tää kertoo rehellisesti elämästään, on juuri jäänyt yh:ksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän