Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä en tunne mitään?? Apua..

Vierailija
07.11.2005 |

Olen elänyt puolet elämästäni pahoissa suhteissa, eikä lapsuuskaan ollu mikään maailman normaalein. Nyt musta tuntuu että oon selvinny jaloilleni, mutta en tunne mitään?! Siis tunnen, kiukkua,, vihaa yms mutta en kykene ihastumaan, en rakastumaan tms.. Mikä mussa on vikana? Vai onko mun tunteet kuolleet lopullisesti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiapua...

Vierailija
2/3 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menneisyys vaikuttaa tunne-elämään aikuisena. Yllättävän pienetkin asiat saattavat traumatisoida niin, että vaikutukset tulevatkin kymmenien vuosien päästä kun tarpeeksi on ensin vastoinkäymisiä tullut elämässä eteen. Ihan normaalia elämää elävälle ihmisellekin.

T. Omaa kokemusta löytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoikin ilmaantua muita ongelmia matkan varrella. Nyt olen burnoutin takia viimein sairaslomalla, mutta viimeinkin psykologilla on alkanut tämä elämän lankakerä purkautua, ja olen alkamassa löytää elämän iloni uudelleen (ja sen sisäisen lapsen, niin kornille kuin se kuulostaakin). Ja ilon aiheita elämässäni kyllä riittäisi. Vuoden olen nyt käynyt psykologilla kerran kuussa (ei maksa terkkarissa) ja vasta nyt alkaa paraneminen, joten pitkä on matka, mutta kyllä kannattaa!

Suosittelen lämpimästi ammattiapua. Eihän SINUN elämäsi ole mistään kotoisin jos kykenisit rakastamaan vaikka vain lapsiasi.. Hoida itseäsi.