Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimpsan levittäjä

Vierailija
29.10.2011 |

Moikka kerran olin yhden naisen kanssa joka halusi näyttää minulle seksilelunsa. Sitten kysyin mikä tämä on?, se oli melkein pyörä pallo ja halusi näyttää miten se toimii. Hän laittoi pallon pilluunsa jossa oli letku ja pumppu sen päässä, hän alotti pumppaamisen ja pimpsa levisi ja levisi, kunnes pimpsa palloineen oli varmastikkin noin 10cm leveä. Minulta meinasi tulla jo spermat siitä näystä. Enää en sen lelun nimeä muista, mutta näyn kyllä muistan. Muistaiskos joku sen lelun nimeä?.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Jännä lelu.

Vierailija
2/6 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään muista, Enkä kehtaa seksikaupasta vasiten lähteä kysymään lelun nimeä, tai kuinka se toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rantapallo?

Vierailija
4/6 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rantapallo?

Vierailija
5/6 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiiliksen,,

olen kerran tyydyttänyt naiseni kesäkurpitsalla, joka oli melko paksu jööti... ja homman jälkeen otin se vihanneksen pillusta se oli Niin kiihottavasti avoin, olin näystä aivan pökerryksissä - kaunista kaikkiaan.

Nyt jos ehdottaisin mun vaimolle että saanko tyydyttää hänet sellaisella- saisin varmaan korville =) ...

Vierailija
6/6 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko yli 7 cm paksu? Itsellä haaveena, jos saisi joskus fistata vaimoa, mutta ei anna, kun on niin väljä jo muutenkin. 6,5 cm paksulla dildolla olen vaimoa kyllä tyydyttänyt. Sen jälkeen omalla nakilla ei ole kyllä mitään asiaa siihen lorttoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan