Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
981/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jumalauta te ämmät olette sekaisin :D hahaahhahhahahahahahahahah :D kiitos 10vuoden nauruista ainakin! xD

Vierailija
982/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI VITTU SÄ OOT TYHMÄ :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teloittaa tollattet lortot pitäisi! törkeää todellakin! itse olisin anaaliraiskannut sen paskan moottorisahalla! >:O

Ei tollasta käytöstä kukaan kattele!

Ja tähän loppuu draama.

Oikeesti. mikä sua itseesi vaivaa?

Vierailija
984/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota, miekö meen kauppaa nii siel aika monesti myyjä huutaa että ois vapaa kassa.. :D eikai siinä mitää pahaa ole? en usko että se olisi mitää miestä ollu siinä iskemässä vaa kohteliaasti halusi ilmoittaa että olisi vapaa kassa jossa voisi suorittaa ostoksensa!

Vierailija
985/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä..ihan pahaa tekee katsoa komeaa miestä ruman ja lihavan naisen vieressä. Pitäähän semmoinen komistus pelastaa lapsilla vartalonsa pilanneilta, lökäpöksyverkkareissa ja tukka likaisena kulkevilta akoilta. yäk. Terveisin: simpsakka kassaneiti

Vierailija
986/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa... Vaatekaupassakin nuoret myyjättäret oikein hymyilee ja flirttaa ja kehtaavat vielä mainita etteivät vaihda alusvaatteita! Mitä tuostakin nyt pitäisi ajatella.

Herranjumala en edes muisanut tuota!!

Vierailija
987/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teloittaa tollattet lortot pitäisi! törkeää todellakin! itse olisin anaaliraiskannut sen paskan moottorisahalla! >:O Ei tollasta käytöstä kukaan kattele! Ja tähän loppuu draama. Oikeesti. mikä sua itseesi vaivaa?

Pelottavalle asteelle tämä... Kummallista, että Suomen koulujärjestelmän sanotaan olevan maailman parhaimistoa, ellei paras, ja kuitenkin tällä palstalla lukemisen ymmärtäminen ja kielenkäyttö on todella ala-arvoista. Toivon todella, ettei meidän tarvitse muuttaa takaisin Suomeen!

Yst.terv. Äiti ja ex-kassa

Vierailija
988/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuneet kaupassa kävijät huomaavat kassoja lähestyessään vapaiden lisäksi kohta vapautuvat (ei aina tarvita jo vapaana olevaa) kassat. Haukan katseella näkee jo myyjän olemuksesta, kuka palvelee asiakkaitaan tehokkaimmin. Vapaa tai pian vapaana oleva kassa tekee arkisesta kokemuksesta nopeamman ja miellyttävämmän, ei kovin kauaa tarvitse odotella, kun jo kassa tarttuu tavaraan ja liuttaa sen eteenpäin.

Kyllähän ne varmaan niistä hihnalla olevista lastenruokapurkeista ja vaippapaketeista jo huomaavat, että arvostan nopeita suorituksia, kunhan vaan arkenakin saa kaupassa käytyä muun kiireen ohella. Eivät kuitenkaan yleensä kassat ole moralisoineet tarvettani tehokkuuteen.

Kassitkin on helppo vilauttaa tehokkaalle kassalle, tietää, että ovat nähneet niitä ennenkin, eivätkä lähde tarkemmin räpläämään niitä, mun kasseille kun ei tuntemattomammat saa käydä. Vapaat kassat eivät myöskään hätkähdä, jos kasseista löytyy jotain erikoisempaa ;) Sellaisesta palvelusta maksaakin mielellään.

Vierailija
989/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja että nauran maha kipeen näille :DD

Vierailija
990/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vienyt vokottelun todella pitkälle. Itse olin housuja ostamassa ja kassa osoitti vasemmalle ja sanoi että "tuolla voi halutessaan sovittaa" Siis onko siel eri "kaliberin" neitejä valmiina erikokoisille nakeille!!?? Herrajesta menin sanattomaksi. Sopersin vain et "kyl mie kokeilemattakin tiedän että se mahtuu" T: Mies

Vierailija
991/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaen edellistä, meillä vaimo on siis vain tällä hetkellä tyytyväinen, kun ei tarvitse kaupassa käydä ja onnellinen että minä hoidan asiat nopeasti. Olen siis ihan luvan kanssa saanut käyttää vapaita kassoja.

Vierailija
992/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei taulapää, ei se kassa neiti yrittäny iskeä sun ukkorukkaan vaan olla hyvä asiakaspalvelia ettei tartte tyhjää jonottaa, kun jotkun vaan on niin tyhmiä asiakkaita ettei ne ite tajuu et on sielä muitaki kassoja ko se yks!!!! no huhhuh...

Vierailija
993/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja mitä ihmettä :D

Vierailija
994/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä tunnustan vikitelleeni, en oo kassa, mut muu asiakaspalvelija, ja mä kävin just huutelees pojille, että tulkaa kaffille, mä tarjoon nimpparitorttua..... ;-)

Mut toisinkin päin, kameraliikkeen poika kyseli muinoin vanhanmallisen filmirullan aikohin, että laittaako hän sen sinne valmiiksi....vähän tuli kiire, heti kättelys tommosia....

Vierailija
995/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjän hutsu kehuskeli miehelleni, että täältä sais illaksi pientä suuhun pantavaa....

Vierailija
997/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heehhee haahhaahhhaaa mahtavuutta

Vierailija
998/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet aina ajattelemme jo kauppaan tullessa että pian pääsee vähän flirttaileen muittenkin naisten kanssa kun ei ole ylipäätään päässyt kullan kainalosta sitten amiksen ensimmäisen. Itse ainakin yritän heti jo kauppaan astuessa tutkailla kassoille ja mietin että että kenen neidin luokse sitä pääsee jutustelemaan.

Seuraavaksi kävelen info-pisteelle ja kysyn nuorelta neidiltä viikon lottopottia vaikka vieressä se vilkkuu kissan kokoisin kirjaimin. Pääasia on kuitenkin että saan naisen huomion.

Sitten astumme itse kauppaan, kaupassa voi hakea aina apua myyjiltä, mutta parasta ovat cock-tail herkkujen ja palojen mainostavat tytöt, he osaavat itse tehdä aloitteen ja ovat innokkaita juttelemaan sekä hymyilemään juttua myöskin riittää. Tämän jälkeen siirrytään kassoille. Tässä vaiheessa ollaan tutkailtu jo valmiita ehdokkaita. Usein käy myös niin että kassaneiti ehdottaakin jo vapaata kassaa. Kauppaan kannattaakin ottaa plussakortti mukaan sillä sitä kysytään varmasti ja vielä siinä mielessä :).

Kannattaa kuitenkin muistaa että vaimo on kokoajan mukana, ettei vahingossa paljastu mitään. Tulee muuten mielipahaa ja mykkäkoulua.

(Kyllä tuo vaimokin tuossa veti herneen nenään kun tämän kirjoitin.)

Vierailija
999/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ilmeisesti ole saanut pidettyä omaa timanttiani silmällä, epäilen, että jotain on jo päässyt tapahtumaan.

Nimittäin pari kertaa, kun olen mennyt miehen perässä kassalle, se tytteli on sanonut siinä vaiheessa kun mies on ollut pankkikortti jo kädessä, että "NYT VOIT LAITTAA SISÄÄN!!". MIETTIKÄÄ! Ne on ilmeisesti tehnyt sitä :((((

Usein se sama kassa pyytää laittaa sisään JA painaa kakkosta!

Me miehet aina ajattelemme jo kauppaan tullessa että pian pääsee vähän flirttaileen muittenkin naisten kanssa kun ei ole ylipäätään päässyt kullan kainalosta sitten amiksen ensimmäisen. Itse ainakin yritän heti jo kauppaan astuessa tutkailla kassoille ja mietin että että kenen neidin luokse sitä pääsee jutustelemaan.

Seuraavaksi kävelen info-pisteelle ja kysyn nuorelta neidiltä viikon lottopottia vaikka vieressä se vilkkuu kissan kokoisin kirjaimin. Pääasia on kuitenkin että saan naisen huomion.

Sitten astumme itse kauppaan, kaupassa voi hakea aina apua myyjiltä, mutta parasta ovat cock-tail herkkujen ja palojen mainostavat tytöt, he osaavat itse tehdä aloitteen ja ovat innokkaita juttelemaan sekä hymyilemään juttua myöskin riittää. Tämän jälkeen siirrytään kassoille. Tässä vaiheessa ollaan tutkailtu jo valmiita ehdokkaita. Usein käy myös niin että kassaneiti ehdottaakin jo vapaata kassaa. Kauppaan kannattaakin ottaa plussakortti mukaan sillä sitä kysytään varmasti ja vielä pannaan pussiin sit painetaan kakkosta.

Kannattaa kuitenkin muistaa että vaimo on kokoajan mukana, ettei vahingossa paljastu mitään. Tulee muuten mielipahaa ja mykkäkoulua.

(Kyllä tuo vaimokin tuossa veti herneen nenään kun tämän kirjoitin.)

Vierailija
1000/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joku toimittaja luulee että ollaan so serious"

Etteks te sit oo??

Sairaita te ootte ainaki,olitte tosissanne tai ette. Ketä voi naurattaa tollanen..?!

En ole ennen tämän vauva.fi:n keskusteluja seurannut, mutta nyt muutamaa tuolta luin niin tääl on kyl ihan vajaata porukkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi