Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Haloo ihmiset palvelualalle kuuluu ihmisten palvelu ja kassojen kuuluu huudella vapaana oloaan... Nyt kannattais sitten mennä itseensä jos kaikki kuvittelette että teidän mies on joka naisen unelma ja kaikki kassa ym.palvelualalla työskentelevät on huoria jotka vamppaa perheenisiä!!! Mekin tehdään vaan työtä kun hymyillään ja jutellaan mukavia muutama sana että asiakkaalle niin miehelle kuin naiselle jää käynnistä hyvä mieli.
Haloo ihmiset palvelualalle kuuluu ihmisten palvelu ja kassojen kuuluu huudella vapaana oloaan... Nyt kannattais sitten mennä itseensä jos kaikki kuvittelette että teidän mies on joka naisen unelma ja kaikki kassa ym.palvelualalla työskentelevät on huoria jotka vamppaa perheenisiä!!!
niin monet ottaa nuo huutelut ja jutut ihan väärältä kantilta. En minä halua antaa semmoista kuvaa itsestäni enkä sanoa mitään sellaista minkä voisi ymmärtää väärällä tavalla! Mua esim ärsyttää se oma nimi mikä tulostuu kassakuitteihin. Mä en lirkuttele yhtään ylimääräisiä töissä! En ajattele tuota mitenkään sukupuolikohtaisesti, ihan yhtälailla mä en halua huudella naisille noita.
Mentiin joskus aikoinaan miehen kanssa leffavuokraamoon. Tarkoitus oli vuokrata vasta ilmestynyt elokuva Julmia aikeita. Mies käveli ihan pokkana suoraan tiskille ja kysyi nuorelta myyjätytöltä: Onks sul julmia aikeita?
En sitten jäänyt kuuntelemaan vastausta ja mieskin on nykyään ex, oli sen verran ilkeästi tehty.
Oletteko te oikeasti tosissanne tämän asian kanssa? kassaneiti huutaa vapaata kassaa, ehkä hän vain teki työtään, ja ystävällisyyttään sanoi. oikeasti ihmiset avatkaa te ne silmänne ja lopettakaa tuo lapsellinen käyttäytyminen. olette kuin pikkutyttöjä kun nallekarkit eivät ole menneet tasan. heh!
ole niitä penaalin terävimpiä kyniä. Ketju on kokonaisuudessaan hauska ja jotkut tuo siihen vielä lisää hauskuutta =D
ole niitä penaalin terävimpiä kyniä. Ketju on kokonaisuudessaan hauska ja jotkut tuo siihen vielä lisää hauskuutta =D
Vielä reilun 200 viestin jälkeen joku ei tajunnut. No ehkä eivät ole seuranneet AV:ta tarpeeksi kauaa. Ehkä heillekin jokin päivä selviää pelin henki... :)
Tai kun "paremmat ihmiset" eivät vaan ymmärrä
aina voi paheksua kielellistä rappiota yleisellä tasolla.
Ei tätä ketjua voi kielellisestä rappiosta moittia. Kassa ja kassatyöntekijä eivät edes ole välttämättä eri asioita, sillä ilmausta "kassa" käytetään aivan yleisesti METONYMIANA viittaamaan kassalla työskentelevään henkilöön. Mitenkään innovatiivinenhan kyseinen kuvakielinen ilmaus ei ole, mutta kyllä se silti kuuluu (myös normatiivisesti määritellysti) suomen kielen piiriin.
Ja mun miehen kanssa asioiva kassa on kerran sanonut ilmeisesti vuoronvaihtoa kärkkyvälle "työ"kaverilleen: "Eiku mä otan tän yhden vielä loppuun, nii tuu sä sitten." Jotkut ei osaa yhtään hillitä niitä himojaan, kun valmiiksi jo ollaan ihan orgasmeissa. Myös sitä pidän aika röyhkeänä, että jos se sisään laittaminen ei jostain syystä onnistu, pitää sitten kuitenkin höylätä.
Oletteko te oikeasti tosissanne tämän asian kanssa? kassaneiti huutaa vapaata kassaa, ehkä hän vain teki työtään, ja ystävällisyyttään sanoi. oikeasti ihmiset avatkaa te ne silmänne ja lopettakaa tuo lapsellinen käyttäytyminen. olette kuin pikkutyttöjä kun nallekarkit eivät ole menneet tasan. heh!
Enpä oikein tiedä onko laillistakaan tuollainen "tänne voi tulla" ja "nyt voi työntää sisään" -meininki, mitä kaupoissa paljon kuulee. Meinaan kun rahaa tuossa touhussa liikkuu ja kassa on sitä mieltä, että ihan työkseen tuollaista tekee. :/ Olen ihmetellyt, että miten toiminta ei ole järjestyslain vastaista. Ääs-ketju on ainakin saanut poliisit otteeseensa niillä halvoilla abc-asemilla.
Ei oo tosi että te täällä tuommosia viattomia pikku juttuja jauhaatta minkä kerkiättä.. :D Kyllähä te saatatte ittenne naurun alaiseksi! Aivan liikaa kyllä hormoonit ja mielikuvitus jyllää. Sainpahan päivän naurut! :D
pyysin miestä tuomaan kaupasta shampoota ja eihän se meinannu millään löytää... oli sitten joutunut pyytämään apua joltain myyjältä. No siinä purkissa nyt lukee että "för hår som behöver volym". Mä olin että mitä vittua, siis onko toi joku äänekkään huoran pesuaine???? Vähänkö menen sinne kauppaan ja etin sen mamman käsiini ja kysyn että voisko selittää että mistä helvetistä tässä nyt on kyse. Eikä muuten vähään aikaan osteta sieltä yhtään mitään.
Mä tiedän kyllä mitä kauheita hutsuja siellä kaupassa virittelee verkkojaan, enkä siksi päästä mun miestä kauppaan IKINÄ yksin. Mutta mun pahimmat pelkoni kävivät toteen eilen kun ukko oli salaa hiipinyt ja sille oli joku toiveikas myyjähempukka tyrkyttänyt purkin jossa luki jotain moisturising gel. Siis jotain LIUKKARIA jumaliste! Mä olen ihan palasina täällä, auttakaa siskot!
kuiteista viel löytyy kassaneitien työnumerot, joskus löyty oikee nimetki :D Kai nyt oot käyny ottamas selvää kenen neidin-rouvan saatikka lesken kassalla miehes on viieraillu :D Ha...
nyt ymmärrän miksi nykyään niin monet käyttää nettikauppoja. Siellä ei onneksi ole vapaita kassoja.
Asiaa mietittyäni nyt alkaa tosin tuntua aika ikävältä sekin fraasi jossa lisätään koriin yhtä sun toista... Ja miestä ny ei voi nettiin päästää missään tapauksessa.
Iltaa kohti menee pahemmaksi. Mies palasi just kaupasta ja (huom. kertoi itse, mikä sillä on taka-ajatus?!) mitä tällä kertaa kysyttiin.... "Kummalle puolelle?" Siis aivan näin, kirjaimellisesti. KUMMALLE PUOLELLE?!!!
Kauppa on nyt kiinni, ei pääse antamaan palautetta, mutta voin luvata että huomenna sitä lähtee eikä tule olemaan kaunista kuultavaa.
Iltaa kohti menee pahemmaksi. Mies palasi just kaupasta ja (huom. kertoi itse, mikä sillä on taka-ajatus?!) mitä tällä kertaa kysyttiin.... "Kummalle puolelle?" Siis aivan näin, kirjaimellisesti. KUMMALLE PUOLELLE?!!!
Kauppa on nyt kiinni, ei pääse antamaan palautetta, mutta voin luvata että huomenna sitä lähtee eikä tule olemaan kaunista kuultavaa.
minultakin on taksikuski kysynyt joskus "pannaanko pankille vai luotolle"... hitto että tullut kiire pois taksista sitten.
Kamalaa... Vaatekaupassakin nuoret myyjättäret oikein hymyilee ja flirttaa ja kehtaavat vielä mainita etteivät vaihda alusvaatteita! Mitä tuostakin nyt pitäisi ajatella.
Mä joskus olen keräävinnäni kassan ympäriltä roskia.... joo oikeasti haluan vain pyllistellä miehille!
ja sitten touhukkaana kassan taakse ja huutelen tänne voi tulla.
Osottelet sillä hutsukan pyllylläs meidän Marttia ja vielä huudat että tänne voi tulla!! Oi aikoja -oi tapoja!
Miten sä kehtaat!!?!? Ja tuut vielä tänne tunnustamaan!!
Saisit hävetä, kun tuolleen vikittelet toisten miehiä.