Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain sitten mieheltä "mielenkiintoisen" viestin!!!!

Vierailija
29.10.2011 |

En saa enää unta ja on pakko purkautua.

Mies lähti illalla kaverilleen peli-iltaan, jossa käy kerran kuussa. Äsken tuli tekstiviesti, jossa luki "Miks luuri kii, soita heti ni tuun panemaan sulta tajun kankaalle."

Hyi helv.! Tekee mieli oksentaa. Mulla siis puhelin auki niinkuin aina. Pitäiskö vastata jotain vai vaan häipyä täältä himasta IKUISIKSI AJOIKSI ?! Tähän ei vissiin voi olla muuta selitystä kuin että äijä on täysi paska. :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/26 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on silkkaa vedätystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt kuuluu? Onko pelimies kotiutunut? Onko helvetti irti? Oliko viesti sinulle tarkoitettu? Onko äijä paska?

Vierailija
4/26 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uskottelee viestin olevan keskiyöllä klo3 olevan tarkoitettu vaimolle?

Sattuipa sopivasti kun mies on poissa sen 1 kerran kuukaudessa ja laittaa tollasen viestin että se on tarkotettu muka vaimolle.

Kuinka typeriä te olette? Oikeesti! Kunhan ootte eläneet tänne asti eli reilun 50v ja nähneet ja kuulleet (ja kokeneet) kaikkea jota piditte mahdottomana niin näette tän elämän ja sen raadollisuuden.

Mistäkähän sitten ne pettävät puolisot löytyisi jos kaikki muka on uskollisia ja hyviä puolisoita?

Vierailija
5/26 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro ap meillekin...

Vierailija
6/26 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mälsää, jos/kun kerran on trolli ni trollais nyt ihan kunnolla loppuun asti.

Vierailija
7/26 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan oo muuta selitystä. Sori.

Vastaa vaan "Ala tulla, odotan eteisessä"

Vierailija
8/26 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään mitä itse tekisin, enkä osaa neuvoakaan muuta kun että jätä tollanen mies, äläkä kuuntele ja usko vaikka kuin hyvin valehtelis, ei toi jätä mitään arvauksen varaan.

Vierailija
9/26 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis niin paha mieli, että en osaa sanoin kuvailla tätä tunnetta. Kädet ja jalat tunnottomina istun sohvalla ja rintalastan kohdalla kasvaa joku erittäin ahdistava fiilis. En osaa edes itkeä. Miten olen voinut olla näin tyhmä? Miten en ole tajunnut mitään? Mä olen elänyt jossain vauvantuoksuisessa pumpuliunelmassa silmät sokeina.

Nyt mä en kestä. Kaikki on rikki. Mä olen taas tunnoton. :( :(

ap

Vierailija
10/26 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ja yhteyksissä oli jotain eikä puhelu tullut sinulle vaan tuli ilmoitus, että puhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä.

Vierailija
11/26 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että vaikkapa miehesi suihkussa ollessa tms tutkisit hänen kännykkänsä viestit jne?

Väärinhän se on, mutta niin on hänen mahdollinen salailunsakin! Saisit mielenrauhan.

Vierailija
12/26 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain "salapoliisileikeilläni" mieheltä jo 3 suurta salaisuutta/valhetta vuoden aikana selville. Vieläpä kaikki ne paljastuivat raskauteni aikana! Ei tosin mitään naisiin tai pettämiseen liittyvää. Mutta hän on vaan niin mielettömän huono puhumaan asioista, varsinkin ikävistä. Lopulta ollaan saatu puhuttua asiat selviksi ja toivon, että kaikki salailut oli sitten siinä.

Vierailija
13/26 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, kirjoittaja #6 saattaa olla oikeilla jäljillä. Jos vaikka piipahtanut johonkin bubiin mikä katutason alapuolella ja täten ei kuuluvuutta kännykällä...

Ja tuo toisen viestien lukeminen (ilman lupaa)kannattaa unohtaa, koska sehän nyt on rikos...

Vierailija
14/26 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ja yhteyksissä oli jotain eikä puhelu tullut sinulle vaan tuli ilmoitus, että puhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä.

ja sitä mieltä, että suurin osa miehistä pettää (ja mua on petetty molemmissa parisuhteissani), niin siltikin tuo ylläoleva oli se asia, joka mulle tuli ensimmäisenä mieleen. Että viesti oli sulle, mutta jostain syystä suhun ei vaan oo saanut yhteyttä. Ainakin mun Saunalahden liittymä tekee usein tuota, ettei muhun saa yhteyttä vaikka mulla on puhelin aina päällä.

Vierailija
15/26 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle ton sävyisiä viestejä? Vai oliko ihan eka kerta, kun saat tollasen viestin siltä? Sekin kertoo paljon siitä, oliko taroitettu sulle vai jollekin muulle.

Vierailija
16/26 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun mielestä tuon viestin sisällön perusteella on selvää, että viesti oli tarkoitettu jollekin ihan muulle :(. Kyllä sanamuoto olisi eri, jos olisi ollut tulossa takaisin kotiin panemaan :(.

Tuohan ei tietysti 100% varmasti tarkoita sitä, että miehesi olisi ollut aiemmin panemassa jotakin toista. Saattaa pitää vain "peliä". Yököttävää sekin tosin.....

Vierailija
17/26 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi mies pyytäisi ap:ta soittamaan jotta pääsee panemaan? Kai se mies voi kotiin mennä ilman että tarvii erikseen soittaa?

Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
18/26 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittaa, onko vaimo hereillä, ettei sitten "turhaan" tule aikaisemmin paneskelemaan, jos vaimo ei olekaan valmis siihen....

kuulostaa kyllä kovasti silti siltä, että oli tarkoitettu jollekin aivan toiselle.

kysyn samaa kuin jopku muukin tossa, että onko aikaisemmin lähetelly ko. viestejä baarista tms?

Vierailija
19/26 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aihetta epäillä pettämisestä-ja tuollainen viesti on jo äärimmäisen loukkaavaa-toteaisin kylmänviileästi, että pakkaa kamasi ja lähde. Jos antaa kohdella itseään jätekasan arvoisena, menettää lopunkin kunnioituksen itseensä ja elämään. Kannatan näissä asioissa tiukkaa linjaa, ei ole puolitietä.

Vierailija
20/26 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovasti kännipilalta, kun mies on käynyt hakenut uutta kaljaa ja jättänyt luurinsa pöydälle. Joistain miehistä on hauska lähettää kaverin kännykästä, mesestä tms. rivoja viestejä naisille. Numero on luultavasti valittu hakemalla ensimmäinen viimeisten puhelujen listassa näkyvä naisen nimi. Mikäli näin on, viestin sisältöä on turha miettiä, sillä se on keksitty humalatilassa viidessä sekunnissa.