Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko olla 3 kuukautta erossa lapsestasi/lapsistasi niin ettet kuulisi heistä mitään

Vierailija
28.10.2011 |

tuona aikana? siis vapaaehtoisesti? tai jos et, miltä ajatus tuollaisesta tuntuisi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en alle 10-vuotiaista

Vierailija
2/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi älyttömän ahdistavalta. Kuvittelisin vaikka mitä peikkoja ja olisin aivan lohduton. Pari päivää on ollut pisin aika kun olen ollut erossa kuulematta mitään ja ahdistus iski jo silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en voisi olla noin kauaa erossa oikein kenestäkään elämässäni vakituisesti olevasta henkilöstä. Kieltämättä olen melkoisen läheisriippuvainen, mutta olisi ihan mahdotonta kuvitella, etten kuulisi äidistäni, isästäni, veljestäni, miehestäni, mummostani jne. noin pitkään aikaan mitään. Saati nyt sitten lapsesta!

Vierailija
4/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella mitään tilannetta, jossa tuollaista edes harkitsisin. Toki tälläisiäkin esim etävenhempia on. Mun mielestä sellaiselta ihmiseltä saisi laittaa putket solmuun!

Vierailija
5/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on aikuinen ja pärjää hyvin omillaan, mutta sittenkin tekisi tiukkaa.

Nyt olisi täysin mahdoton ajatus. En mistään hinnasta. Nou nou!

Vierailija
6/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en voisi olla noin kauaa erossa oikein kenestäkään elämässäni vakituisesti olevasta henkilöstä. Kieltämättä olen melkoisen läheisriippuvainen, mutta olisi ihan mahdotonta kuvitella, etten kuulisi äidistäni, isästäni, veljestäni, miehestäni, mummostani jne. noin pitkään aikaan mitään. Saati nyt sitten lapsesta!

Vierailija
7/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muksut 1-8v

Vierailija
8/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kouluikäisiä lapsia?

Vierailija
9/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 13,8,5,3

Vierailija
10/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kouluikäisiä lapsia?

minulla on 12 v enkä missään tapauksessa voisi kuvitellakaan tuollaista. ihan kauhea ajatuskin.

Vierailija
11/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai tuota nyt läheisriippuvuudeksi voi sanoa!

vaan tarkoitin, että olen muutenkin läheisriippuvainen (siis siinä määrin, että en oikein osaa olla yksin yhtä päivää kauempaa) joten noin pitkä erossaolo läheisistä olisi ihan mahdotonta.

Mulla ei ole kouluikäistä lasta, vaan vauva, joten ehkä on erityisen vaikea ajatella noin pitkää eroa siksikään.

Vierailija
12/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi voisi toki lähteä kotoa esim. vaihto-oppilaaksi, mutta silloinkin pitäisi olla sähköpostin ja puhelimen päässä.

Vierailija
13/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset aikuisia ja omillaan. Yhtä tapaan ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, yhtä parin viikon välein, yhtä löhes viikoittain. Kaikki asuvat yhtä kaukana (n. 20 km päässä). Itse en käy koskaan heidän luonaan, he käyvät "kotona" silloin kun käyvät. Olemme hyvissä väleissä, mutta heillä on oma elämänsä, joka on minusta hienoa. En jaksaisi jatkuvasti heitä kestitä.

Vierailija
14/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haketuvat bb-taloon.

Vierailija
15/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolla olen kyllä joutunut ja joudun olemaan paljon pidemmän ajan.

Vierailija
16/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten haluaisi enkä vapaaehtoiseti suostuisi olemaan.

Vierailija
17/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyn pitäisi ainakin olla jokin BB-taloa kummoisempi.

Lapset 2-13-v.

Vierailija
18/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun mielestä tarkoittaa tuo "kauan"? En mä esimerkiksi ole kuullut mummostani mitään sitten kesäkuun ja se on ihan normitilanne. Tietysti lapset ja mies ois eri asia.

Vierailija
19/25 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun mielestä tarkoittaa tuo "kauan"? En mä esimerkiksi ole kuullut mummostani mitään sitten kesäkuun ja se on ihan normitilanne. Tietysti lapset ja mies ois eri asia.

tarkoitin tuota kolmea kuukautta, josta oli ap:n kysymyksessä puhe. Me olemme mummoni kanssa tekemisissä ihan minimissään kerran kuukaudessa ja se on meille se normi.

Ei tietysti kaikille ole samat normit, enkä pidä sitä outona. Esimerkiksi mieheni ei ole isänsä kanssa ollut yhteyksissä vuosiin, mitä nyt soitti silloin kun tulimme raskaaksi ja sitten toisen kerran soitti kertoakseen lapsen syntymästä ja kutsuakseen ristiäisiin. Isänsä ei kuitenkaan tullut ristiäisiin, eikä ole ottanut yhteyttä sen jälkeenkään. Asumme samassa kaupungissa. Se on kuitenkin heille normi yhteydenpidon määrä, mutta minusta outoa ja asia jopa vaivaa vähän, vaikkei sinällään minulle kuulukaan.

Eli itse en voisi olla erossa lähisuvustani kolmea kuukautta, mutta en ihmettele yhtään, että kaikki eivät ole niin läheisiä tai koe mitään tarvetta ollakaan.

Vierailija
20/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla erossa kestään rakkaasta ihmisestä noin pitkään aikaan ilman kännykkää tms. ja vielä vapaaehtoisesti. Olisin tosi huolissani että mitä rakkailleni kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme