Onhan se ihan kiva, että tietyn tuotteen ostaneet asikkaat tavoitetaan, mutta (botuliinijutusta)
sehän tarkoittaa vaan sitä, että kaupan asiakasrekistereihin jää tieto mitä kukin on ostanut. Siis voidaan katsoa mitä naapurin Maija on kuukauden aikana ostanut. Ja ne tiedot voi viranomainen (tai kuka hakkeri tahansa) onkia esille.
Isoveli valvoo!
Kommentit (7)
ilahtuisi, jos mulle joku päivä soitettaisiin tai laitettais spostia, että "Hei, olette ostaneet tämän ja tämän tuotteen sinä ja sinä päivänä..."
Mä esim. reklamoin lapsen takista cittarissa, niin koska kuitti puuttui, etsi myyjä kuukauden takaa mun ostotapahtuman koneeltaan jotta saatiin oikea ostopäivä ja hinta reklamaatioon.
käyttöön kun on kyse botuliinista. Botuliini on 100 000 kertaa vaarallisempaa kuin sariini-kaasu ja 15 000 kertaa vaarallisempaa kuin VX-hermomyrkky.
Aivan sama mitä kinoja käytetään, kunhan käytetääne, että saadaan vahinko estettyä.
Niinno...aina voi maksaa käteisellä ja jättää plussat ja bonukset höyläämättä, jos ei halua että ostotapahtumasta jää "jälki" kaupan tiedostoihin.
Eiköstä tämä ole vaan hyvä asia, varsinkin tässä botulinum jutussa, että tuotetta ostaneet saadaan selville ja pystytään heitä varoittamaan tuotteen vaarallisuudesta?! Kaikki kun eivät nettiuutisia seuraile, eikä kaikilla edelleenkään ole nettiä käytössään (mm. vanhemmat ihmiset).
mikä botuliinijuttu? Kiinnostaisi