Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankasin käsistä silmiin punaista bepanthenia, vahingossa. Paha juttu??

Vierailija
28.10.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthen voi olla vaarallista silmille, sitä muuten pakkausselosteessakaan kiellettäisi käyttämästä niin, että voi joutua silmään. Itse kuvittelin myös, ettei sen levittämisestä silmänympärysalueelle ole vaarallista, varsinkaan kun en sattuneesta syystä ly lukenut pakkausselostetta. Nyt silmäni ympärykset ovat kirkkaanpunaiset, vasen silmä turvonnut miltei kiinni ja toinen muuten hyvin turvonnut, ei niin pahasti. Mutta jos huuhtelit heti sen pois jne... en uskoisi sinulla olevan niin minkäänlaista vaaraa.

Vierailija
2/5 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaarallista, joskin voi olla epämukavaa. Olen itse käyttänyt kuiviin silmänympäryksiin ja on toiminut. Bepanthen on hieman erilainen lääkevoide, kuin esim.hydrokortison tai sibicort, joita ei limakalvoille voi laittaa. bepanthenia voi. Sitä ei esim.tarvitse poistaa imetyksen ajaksi, jos on käyttänyt rinnanpäihin.

t: SH

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap ole jo selvinnyt tästä ;)

Vierailija
4/5 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotihoidossa töissä, ja yksi mielenterveysasiakas laittoi Bepanthenia aina silmiinsä kun "tuntui kuivilta". Viikottaisesta käytöstä huolimatta ei mitään tapahtunut. :D

Vierailija
5/5 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tainnut mennä silmiin, mutta tosi montaa muuta voidetta on tainnut mennä. Sitä ei ole oikein voinut välttää, kun on usein kuivat silmänympärykset. Ei siitä mitään ole tapahtunut, eikä kyllä ole lääkärit varoittaneetkaan, kun ovat suositelleet milloin mitäkin voidetta tuohon.

Ja Bepanthenia suositellaan mm. palovammoihin, rikkoutuneelle iholle tms. Eli tuskin on silmille vaarallista, jos saa laittaa suoraan rikkinäiselle ihollekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan